וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצה לגובה: פאלי ופורמן ניצחו בתחרות פתיחת העונה

פאלי עבר גובה של 2.15 מ' וגבר על דימה קרויטר (2.10 מ'), פורמן עברה 1.85 מ' והכניעה את דניאל פרנקל (1.80 מ')

ארבעת קופצי הגובה הבכירים בישראל התחרו הערב (ראשון) באצטדיון האתלטיקה בנווה שאנן שבחיפה. ניקי פאלי ניצח בתחרות הגברים אחרי שעבר בניסיון השלישי גובה של 2.15 מ', זאת אחרי שדימה קרויטר עבר רק 2.10 ופסל ב-2.15. פאלי עוד ניסה לעבור 2.21. אחרי שפסל בשני הניסיונות הראשונים, אך בריצה אל הניסיון השלישי חש מתיחה במפשעתו והחליט לוותר על הניסיון. קוסטנטין קריניצקי, חברו של פאלי לאגודת חיפה, סיים שלישי עם 2.05 מ'.

בין הנשים הייתה תחרות מותחת יותר כאשר דניאל פרנקל ממכבי ת"א ומעין פורמן ממכבי חיפה עברו 1.80 מ'. בגובה הבא, 1.85 מ', שתיהן פסלו שלוש פעמים ובקפיצת ההכרעה הרביעית פורמן הצליחה לעבור וזכתה בתחרות. טל בן-ארצי מחיפה סיימה שלישית עם 1.60 מ'.

ניקי פאלי אמר לאחר התחרות הראשונה שלו מאז גרנד פרי חיפה במאי 2010: "למעשה גם בגרנד פרי בחיפה אי אפשר לקרוא לזה באמת תחרות מבחינתי. אני מרגיש עכשיו טוב. חשוב לזכור שזו רק תחילת העונה. היה מחנה אימון מצוין ברוסיה ועכשיו אני צריך להוכיח שאני מסוגל לעשות מה שאני מרגיש שיש לי ברגליים".

מעין פורמן שהתבשרה לא מזמן כי הקריטריון לאליפות אירופה בפאריס במארס הורד ל-1.89 מ', אמרה: "זו הייתה הקלה לשמוע שלא אצטרך לרדוף אחר הקריטריון. זה מוריד ממני את הלחץ ומפנה את הראש להתאמן חזק. זו הייתה בסך הכל התחרות הראשונה העונה. אני מאוד מרוצה מהגובה שעברתי לפתיחת עונה, אבל אני בטוחה בעמצי לתוצאות טובות יותר".

בשבוע הבא תתקיים תחרות קפיצה לגובה נוספת, הפעם בת"א. הגברים ימשיכו גם במרדף אחר הקריטריון לפאריס שעומד על 2.26 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully