וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל גברה 2:4 על ויאריאל

ריאל פיגרה פעמים אך שלושער של רונאלדו צימק את הפער מבארסה. מאיורקה דרסה את אלמריה 1:4. ניצחון לולנסיה

אחרי שהמחזור ה-18 בליגה הספרדית נפתח אתמול עם הניצחון הקליל של ברצלונה על לה קורוניה (0:4), הגיבה הערב (שבת) ריאל מדריד עם רביעייה מרשימה משלה, כשגברה 2:4 על ויאריאל השלישית, בזכות שלושער נהדר של כריסטיאנו רונאלדו, שעזר לקבוצתו לצמק את הפער מברצלונה בראשות הטבלה לשתי נקודות. ולנסיה נאלצה לעבוד קשה לפני שניצחה 0:1 את לבאנטה בבית, בעוד אספניול נצמדה אליה במקום הרביעי עם 0:4 על סראגוסה. מאיורקה של דודו אוואט המשיכה בטיפוס במעלה הטבלה עם 1:4 ביתי על אלמריה.

ריאל מדריד - ויאריאל 2:4

שלושה ימים אחרי ההפסד המביך ללבנטה, שלא מנע מהבלאנקוס לעלות לרבע גמר גביע המלך, עמדו שחקניו של ז'וזה מוריניו על סף מעידה נוספת, אבל כריסטיאנו רונאלדו שוב היה שם כדי להציל את חבריו בדרך לניצחון ליגה חמישי ברציפות מאז התבוסה הכואבת בקאמפ נואו.

הצוללת הצהובה, בהזדמנות האחרונה שלה לנסות ולתפוס את שתי המוליכות, עלתה ללא רגשי נחיתות, וקאני הדהים את יושבי הברנבאו בדקה השביעית עם שער יתרון, אלא שרונאלדו הגיב כעבור שתי דקות עם השוויון. מרקו רובן קבע 1:2 לויאריאל בדקה ה-18 אחרי שקיבל כדור עומק מצוין מברונו, אבל בתוספת הזמן של המחצית השנייה רונאלדו שוב היה שם כדי לאזן.

אחרי דקות ארוכות של כסיסת ציפורניים אוהדי הבלאנקוס נשמו לרווחה בדקה ה-79 כשרונאלדו השלים שלושער והפך את הקערה, ושלוש דקות לאחר מכן הצטרף גם קאקה לחגיגה של הפורטוגלי עם שער ראשון העונה, שהבטיח את הניצחון והוסיף הרבה אופטימיות לעתיד טוב יותר עבור הלבנים.

מאיורקה - אלמריה 1:4

קבוצתו של דודו אוואט רשמה עוד תצוגה ביתית מרשימה, ולמרות שספגה שער ביתי נדיר (הרביעי בלבד שלה העונה), היא התאוששה מההדחה מהגביע עם ניצחון חלק. השוער הישראלי ראה את איבן ראמיס מעלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-12, ובדקה ה-37 הכפיל ויקטור עם השני. אלברט קרוסאט הכניע את אוואט בדקה ה-66 ונתן לאלמריה תקווה, אבל כעבור דקה הגיב אמיליו אנסואה עם השלישי של מאיורקה, ומיכאל פאריירה הוסיף שער משלו בדקה ה-88.

ולנסיה - לבאנטה 0:1

העטלפים לחצו מהפתיחה והיו קרובים לשער מספר פעמים במהלך המחצית הראשונה, אך לא מצאו את הרשת. בדקה ה-25 הוכשל מאדורו ברחבה, ומאטה ניגש להעלות את המארחים ליתרון. אלא שהבעיטה של השחקן טסה אל המשקוף, ו-ולנסיה איבדה הזדמנות פז לעלות ליתרון. לבאנטה לקחה צעד אחורה והגנה היטב על שערה גם במחצית השניה. דווקא כשהיה נדמה שהאורחים יצליחו להוציא נקודה יקרה, הגיעה הדקה ה-83, ורגע הגאולה של מאטה: ויסנטה שלח כדור למאטה ששבר את מלכודת הנבדל, והכניע את ריינה באחד על אחד, כדי להשאיר את מלוא 3 הנקודות בולנסיה.

אספניול - סראגוסה 0:4

שלושה הפסדים רצופים הצניחו את אספניול מדבוקת הצמרת, אבל הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו התעשתה רגע לפני שיריבותיה בורחות לה עם ניצחון ביתי קליל. האורחת מסראגוסה קטעה במחזור הקודם רצף של שישה משחקים ללא ניצחון כשגברה על סוסיאדד, אבל הפעם היא לא היוותה יריב לקטלונים. פבלו אוסבלדו פתח את החגיגה בדקה השמינית, לואיס גארסיה כבש את השני בפנדל בדקה ה-30, ואלברו ואסקז היה חתום על השלישי כבר כעבור ארבע דקות. סרחיו גארסיה חתם את התוצאה בדקה ה-87.

תוצאות נוספות:

סנטאנדר - ספורטינג חיחון 1:1
לסנטאנדר: ארנולין גרגורי (30, עצמי). לחיחון: דייגו קסטרו 91.

אוסאסונה - חטאפה 0:0

* בסיבוב השלישי של הגביע הצרפתי הפתיעה אביאן הקטנה 1:3 את מארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully