וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא יצאה מהמשבר

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, הירוקים השיגו 1:2 דרמטי על בית"ר שמשון. רמת השרון שמרה על הפער עם 0:2 על נס ציונה

המחזור ה-17 בליגה הלאומית הגיע לסיומו ובצמרת נשמר סטטוס קוו. עירוני רמת השרון גברה בביתה 0:2 על נס ציונה ושמרה על פער ארבע הנקודות מהפועל כפר סבא, שהשיגה ניצחון חוץ סופר דרמטי 1:2 על בית"ר שמשון תל אביב וקטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון. במשחק נוסף, הביסה הפועל ראשון לציון 2:6 את ג'ת אל אהלי ועלתה למקום הרביעי.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל כפר סבא 2:1

במשך רוב הסיבוב הראשון הוליכה הקבוצה של תומר קשטן את הטבלה תוך שהיא מבליטה את הסגל האיכותי שלה. אלא שבשבועות האחרונים הירוקים איבדו גובה עם ארבעה משחקים לאל ניצחון. במשך דקות ארוכות נראתה כפר סבא בדרך להפסד נוסף כשפיני מתנה כבש למארחים בדקה ה-39, אבל אז הגיע קאמבק דרמטי של הדקות האחרונות. חמש דקות לסיום היה זה שי דוד שאיזן ובתוספת הזמן כבש אלירן סיימון שער שהוציא את כפר סבא מהמשבר.

מכבי עירוני ג'ת - הפועל ראשון לציון 6:2

ראשון לציון הגיעה למשחק לאחר שניצחה רק פעמיים בחודשיים האחרונים, השאירה את הצרות בצד והתפוצצה. מאמן ג'ת אלכס ברמכר, ששיחק בעבר בראשון לציון ואימן את קבוצת הנוער, ספג מהלומה קשה בבית. הכתומים הובילו 0:4 בהפסקה אחרי צמד של רן יצחק (1, 15) ושערים של רוג'רס קולה וז'סטין זולו. יוסי ג'נאח צימק למארחים (56), אבל סער בנבנישתי הרשית את החמישי בדקה ה-70. ניר כהן צימק ל-5:2 כעבור ארבע דקות, אבל ראשון אמרה את המילה האחרונה עם שער של דודו אברהם, שבישל את חמשת השערים הקודמים, שלוש דקות לסיום. ראשון עולה למקום הרביעי.

עירוני רמת השרון - סקציה נס ציונה 0:2

הקבוצה המצוינת של מומי זפרן ממשיכה בשעיטה לעבר ליגת העל וגם אחרי המחזור ה-17 היא עדיין ללא הפסד ליגה. המשחק הערב היה שחזור של גמר גביע הטוטו בו נזקקה הקבוצה מהשרון לדו קרב פנדלים כדי לזכות בתואר. הפעם, זה הלך הרבה יותר קל. כבר בדקה הראשונה כבש אורן ניסים את שערו ה-10 העונה ועלה לראש טבלת המבקיעים. בדקה ה-90 חתם המגן עמיר נוסבאום את התוצאה עם השני וסידר למארחים ניצחון ליגה חמישי ברציפות. מישהו יכול לעצור אותם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully