וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את ליברפול

גיגס שלח את השדים האדומים לסיבוב הרביעי. רק 2:2 לסיטי בלסטר, צ'לסי דרסה 0:7 את איפסוויץ', גם טוטנהאם עלתה

אחרי שסטיבנייג' הדהימה את ניוקאסל ואת הכדורגל האנגלי ולידס כמעט ועשתה את אותו הדבר לארסנל אתמול (שבת), נמשך היום הסיבוב השלישי בגביע האנגלי. מי שפתחה את משחקי היום הייתה טוטנהאם, שאירחה בוויט הארט ליין את צ'רלטון מהליגה השלישית והביסה אותה 0:3. במשחק המרכזי ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:1 את ליברפול מפנדל מדויק של ריאן גיגס כבר בדקה השנייה, לאחר החלטה מפוקפקת של השופט הווארד ווב. צ'לסי עשתה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר עם 0:7 ענק על איפסוויץ'. מנצ'סטר סיטי איכזבה עם 2:2 בחוץ מול לסטר.

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:1

נדיר ששתי אימפריות כאלה נפגשות כבר בסיבוב השלישי של הגביע. אך מה שפחות נדיר ומפתיע הוא הפסד של ליברפול, בטח העונה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את שחקניו של קני דלגליש, שרק אתמול מונה לתפקיד מנג'ר המייטי רדס, ועלו לסיבוב הרביעי בגביע. פנדל מדויק של ריאן גיגס כבר אחרי שתי דקות, ובעקבות צלילה של דימיטאר ברבאטוב, הכריע את ההתמודדות וסגר את הסיפור של ליברפול במפעל העונה.

דלגליש התקבל בצורה יפה מאוד באולד טראפורד, אך מי שהכין לו קבלת פנים די צוננת היה השופט הווארד ווב, שבדקה השנייה העניק ליונייטד פנדל מפוקפק. בראטוב ניסה לעבור את דניאל אגר, צלל ושמע את השריקה על אף שלא בטוח שהיה מגע. ריאן גיגס הוותיק והטוב ביצע את הפנדל מצוין וקבע 0:1 למנצ'סטר יונייטד. כאן לא נגמרו מחלוקות השיפוט במשחק. בדקה ה-31 הורחק סטיבן ג'רארד לאחר שגלש מול מייקל קאריק וספק אם היה צריך לראות את הכרטיס האדום. המחצית השנייה כבר הייתה בשליטה מוחלטת של הקבוצה הביתית, שרק בשל יכולת טובה של פפה ריינה וחוסר מזל לא מצאה את השער השני.

טוטנהאם - צ'רלטון 0:3

התרנגולים רצו לחזור למסלול הניצחונות לאחר שהפסד 2:1 לאברטון קטע לה רצף של שלושה ניצחונות ליגה וידעו שאין דרך טובה יותר מאשר מול היריבה העירונית המסובכת. צ'רלטון, שנפרדה מהמנג'ר שלה פיל פרקינסון לאחר שהקבוצה לא ניצחה בחמישה משחקים וירדה עד למקום החמישי בליגה השלישית הצליחה להעניק לטוטנהאם פייט במשך 45 הדקות הראשונות, אך במחצית השנייה התפרקה והובסה 3:0.

הקבוצה של הארי רדנאפ לא הצליחה לכבוש במחצית הראשונה, אך התפוצצה על יריבתה במחצית השנייה כשבדקה ה-49 כבש הקשר הצעיר, אנדרוס טאונסנד, והעלה את טוטנהאם ל-0:1. ג'רמיין דפו הצליח להשלים צמד תוך שתי דקות, 58-60, וקבע 0:3 לטוטנהאם שממשיכה לסיבוב הרביעי.

צ'לסי - איפסוויץ' 0:7

המצב החמור בליגה והמשבר הקשה שעובר על הבלוז לא ממש הפריע להם להביס את הקבוצה שמדורגת במקום ה-19 בליגת המשנה. צ'לסי פתחה את מסע ההגנה על התואר שלה מאשתקד עם 0:7 קל ומוחץ והמשיכה לסיבוב הרביעי בגביע. אולי דווקא זה יוציא את הדאבליסטית מהמשבר הקשה בו נמצאת?

הכחולים עלו ליתרון בדקה ה-33 משער של סלומון קאלו, שכבש מקרוב כדי לעלות ל-0:1. עוד לא חלפה דקה וצ'לסי כבר ב-0:2. הפעם זה היה דניאל סטארידג' מאגף ימין של הרחבה, לאחר בישול של ז'וזה בוסינגווה. החגיגה של הבלוז המשיכה בדקה ה-41 לאחר שער עצמי של קרלוס אדווארס, שהגיע לאחר מהלך טוב של פרנק למפארד. הרביעי של צ'לסי הגיע בדקה ה-49 כשהפעם היה זה ניקולא אנלקה. החגיגה נמשכה בדקה ה-52 כשסטארידג' השלים צמד וקבע 0:5. נגמר? ממש לא. למפארד כבש צמד תוך דקה, 78-79, והשלים חגיגה גדולה ו-0:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

לסטר - מנצ'סטר סיטי 2:2

סוון גוראן אריקסון פגש הערב את הקבוצה הראשונה שלו באנגליה (לא כולל הנבחרת) והוכיח שעדיין יש לו מה למכור. לסטר שלו, שנמצאת במרכז הטבלה של ליגת המשנה סיימה בתיקו 2:2 מול קבוצת המיליונים של רוברטו מאנצ'יני וכפו עליהם משחק חוזר.

הקבוצה הביתית עלתה ליתרון מפתיע במיוחד כבר אחרי 45 שניות כשהגבהה של אנדי קינג מצאה ברחבה את סול סמבה, שניצל חולמנות בהגנת סיטי ודחק מהאוויר פנימה כדי לקבוע 0:1 ללסטר. הסיטיזנס מצאו את השוויון בדקה ה-22 כשג'יימס מילנר עשב דאבל פס עם ג'ו וסיים בבעיטה מצוינת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1.

המהפך של התכולים הושלם בדקה ה-43. מילנר ביצע מהלך יפה אחרי קרן והעביר מסירת רוחב, קרלוס טבז הגיע לפינה הקרובה ודחק עם העקב פנימה. סיטי שלטה במשחק, אך ספגה שוויון בדקה ה-63 לאחר טעות גסה של ג'ו הארט. הגבהה של פול גלאגר הגיעה לשוער ששמט את הכדור ברשלנות עד אנדי קינג שדחק פנימה וקבע 2:2 מפתיע.

* בסקוטלנד העפילה סלטיק לסיבוב החמישי בגביע עם ניצחון חוץ 0:2 על ברוויק מהליגה השלישית. בירם כיאל פתח ושיחק 84 דקות במדי הירוקים, שנהנו משערים של דניאל מאיסטורוביץ' בדקה ה-17 וסקוט בראון בדקה ה-82.

עדכון ראשון: 17:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully