וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש: "בטוח שנוכל לרומם את מצב רוחו של הקהל"

מנג'ר ליברפול החדש מנסה להרגיע את האוהדים שחוששים מהמשחק נגד מנ' יונייטד בגביע, אך לא מטפח ציפיות מוגזמות

אגדה ליברפולית - קני דלגליש - יתפוס היום (ראשון) את מקומו של רוי הודג'סון כמאמן הבא של האדומים וינסה להוציא אותם מהמצב העגום בו שרויה הקבוצה מאז תחילת העונה. דלגליש היה המאמן האחרון שהביא אליפות לאנפילד (1989/90), אבל כמובן שכעת המטרות הן אחרות.

"אנחנו לא נצליח כל הזמן", הציב דלגליש מטרות ראויות. "אני אומר קודם כל אנחנו צריכים ללכת ואחר כך לרוץ. אל לנו להשתגע ולחשוב שננצח כל משחק שיהיה ונהיה בלתי מנוצחים עד סוף העונה".

לדלגליש מצפה קרב ענקים גדול כבר ביומו הראשון בתפקיד מול מנצ'סטר יונייטד והמנג'ר שלה אלכס פרגוסון (ראשון, 15:30, שידור ישיר בספורט 1 ו-554HD) במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. "אנחנו צריכים לעשות את הדברים בצורה זהירה ואיטית", הוסיף דלגליש. "אני מאוד מצפה לזה. זה יהיה מבחינתי עונג גדול להיות שוב בחדר ההלבשה ולהיות על הספסל של הקבוצה".

לגבי אוהדי הקבוצה, אשר 9,000 מתוכם יעשו את דרכם למנצ'סטר לקראת המשחק, אמר דלגליש: "הם נוסעים לשם עם חרדה ופחד, אבל אני בטוח שאנחנו נוכל אולי לרומם להם את מצב הרוח, ואני בטוח שנשמע אותם במשך 90 דקות. לאוהדי ליברפול יש את כל הגב של המועדון, זה הדדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully