וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מחכים לגולדהאר

הבעלים של מכבי תל אביב נפגש ביממה האחרונה עם מוטי איוניר ועם רוני לוי, ובשעות הקרובות צפוי להכריע על זהות מאמנה הבא של הקבוצה

דרמה במכבי תל אביב. בשעות הקרובות צפוי הבעלים מיטש גולדהאר להכריז במי בחר כמאמן החדש של הקבוצה, כאשר הסיכויים מתחלקים, פחות או יותר, שווה בשווה בין רוני לוי למוטי איוניר. בעלי מכבי תל אביב, שהגיע בסוף השבוע לארץ כדי לזרז את תהליך מינויו של מאמן חדש לקבוצה, נפגש ביממה האחרונה עם שני המועמדים הבכירים, מוטי איוניר ורוני לוי, על מנת להתרשם מהם. גולדהאר מתכנן לכנס הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים ולהודיע על זהות מאמנה הבא של הקבוצה וכל זאת כמובן ימים ספורים אחרי פיטוריו של אבי נמני ועזיבתו בעקבות כך של יוסי מזרחי.

נכון לעכשיו נראה כי המאמן הבא, מי שלא יהיה, לא ינהל את המשחק של מכבי שינעל את המחזור ה-17 בליגת העל (שני, 20:45, שידור ישיר בערוץ 1 ו-511HD) נגד בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד. עם זאת, הוא עשוי לשבת ביציע, כאמור במידה שימונה עד אז. מי שצפוי להדריך את הקבוצה שוב הוא המאמן הזמני איציק עובדיה, שכזכור כבר סיכם עם ראשי המועדון על עזיבתו ברגע שימונה מאמן חדש לקבוצה. עובדיה עמד על הקווים גם בתבוסת הקבוצה בחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי האחרון, 4:1 למכבי פתח תקוה.

"אין צורך לדבר על מוטיבציה ואין צורך להסביר את חשיבות המשחק הזה עבור הקבוצה", אמר הבוקר גורם בקרית שלום. "כרגע כל האחריות מוטלת על השחקנים, הם אלו שיצטרכו להוכיח את עצמם, במיוחד לאור הדיבורים על מינוי מאמן חדש. זו סיטואציה לא פשוטה, אבל השחקנים, לפחות על פי הלך הרוח, התבטאויותיהם והאכפתיות שהם מגלים, מבינים את גודל האחריות המוטלת עליהם. גם גולדהאר צפוי לשבת ביציע וכנראה שגם המאמן החדש, מה שרק אמור להוסיף למוטיבציה שלהם. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בכל מחיר".

מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי תימשך בקופה במתחם האימונים בקרית שלום. הנפקת כרטיסים עבור מנויי 10-11 תיעשה ביום ראשון בין השעות 11:00-19:00, במכולה מיוחדת שתוצב מחוץ ליציעים 7-8 בבלומפילד. הנפקת הכרטיסים תיעשה בהצגת מנוי.

(עדכון ראשון: 10:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully