וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייה: "העיקר שכדורגלן השנה יגיע מברצלונה"

החלוץ מספר שאצל הקטלאנים אין תחרות סמויה על "כדור הזהב" ומזכיר: "כשקבוצה כמו ריאל דוחקת בנו, הדרך ארוכה"

הניצחון של בארסה אמש (שבת) 0:4 על דפורטיבו לה קורוניה, היה ה-12 שלה ברציפות. דויד וייה, לאו מסי, אנדרס אינייסטה ופדרו - בסדר הזה - כבשו והעניקו לאלופה ניצחון קל בריאזור, שהעלה את הפער שלה בפסגה לחמש נקודות לפחות עד המשחק הערב של ריאל מדריד נגד ויאריאל.

"אנחנו באמצע ריצה טובה, אבל כשיש קבוצה טובה כמו ריאל מדריד שדוחקת בנו כל הזמן, אנחנו יודעים שהדרך עוד ארוכה", אמר וייה בסיום, ולאחר מכן נדרש לשאלת הזוכה בתואר כדור הזהב, המוענק לשחקן השנה בעולם: "בחדר ההלבשה התחושה הכללית היא שזה לא משנה מי ייבחר. בשבילנו זה טוב מספיק שהזוכה יבוא מתוך ברצלונה".

המאמן, פפ גווארדיולה, נשאר צנוע כהרגלו: "למרות שניצחנו 0:4, לא הגענו להרבה מצבים. היינו צריכים להתגבר על דפורטיבו עיקשת ולוטינה תמיד מכין את הקבוצות שלו בצורה טובה. לנצח בריאזור זה תמיד משביע רצון, בטח כשלוקחים בחשבון את ההיסטוריה של ברצלונה כאן".

בצד המובס, המאמן מיגל אנחל לוטינה, הפתיע כשהחמיא לקבוצתו למרות התוצאה: "לקראת הסוף הגיעו השער השלישי והרביעי, אבל עד לנקודה הזו עוד היינו במשחק. במחצית הראשונה עשינו את מה שדיברנו עליו. כיסינו חלקים גדולים מהמגרש ועבדנו קשה, אבל זה היה קשה כי ברצלונה גרמה לנו לרוץ פי שלוש מבדרך כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully