וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא מבינים מה עובר על מלמיליאן

9.1.2011 / 6:52

המתיחות במועדון גוברת. המאמן ממאן לקבל את הגזירה שעליו לבנות על שחקני בית. גורם: "אורי משדר שהוא רק רוצה לברוח"

התנהגותו המוזרה של אורי מלמיליאן אתמול (שבת) באימון הקבוצה, בעודו מבקש מדריו פרננדז וסרג' איילי בלי סיבה נראית לעין לא להשתתף באימון, היא המשך ישיר למה שעובר על מאמן בית"ר ירושלים בחודש האחרון. אמש באימון דרש מלמיליאן מפרננדז לרדת מכר הדשא, אולם השחקן לא הסכים. גם התערבות של מספר אנשים במועדון לא עזרה, כאשר רק היו"ר איציק קורנפיין שהוזעק מביתו הצליח לפשר בין הצדדים לאחר שמלמיליאן איים שיעזוב את האימון אם פרננדז לא ילך.

מלמיליאן הגיע לחלון ההעברות עם סגל שחקנים בו הוא לא מאמין וללא תקציב משמעותי לחיזוק, כששחקנים שהוא כן רוצה דוגמת פרננדז, כריסטיאן אלברס וכריסטיאן גונזלס בורחים ממנו ולא רוצים לשחק אצלו. לאחר שהשלישייה הדרום אמריקאית עזבה את הקבוצה, מסתכל מלמיליאן על סגל השחקנים, לא מוכן להשלים עם המצב ודורש חיזוק של 4-5 שחקנים כדי להוציא את הקבוצה מהמצב הקיים. "הרי אם הקבוצה תפסיד 5:0 למכבי תל אביב ואורי יתפטר, אז יגיע מאמן חדש ופתאום כן יימצא תקציב לרכש", אמר גורם בצוות המקצועי בסוף השבוע. "אז לא עדיף לעשות זאת עם המאמן הקיים?".

יכול להיות שיש משהו בדברים אלו, אולם במצבה הנוכחי בית"ר צפויה לסיים את העונה בגרעון הנאמד בכיותר מ-3 מיליון שקלים וגם תקציב החיזוק הקטן שקיבל מלמיליאן הוא הוצאת מים מהסלע עבור קורנפיין, כך שלא כל כך ברור מאיפה רוצה מלמיליאן שיביאו את הכסף. יתרה מכך, במועדון אמרו כי "באים לכאן שחקנים ברמה כל כך נמוכה ומנגד אורי גורם לשחקנים כל כך טובים ללכת שכואב הלב. איזה קבוצה יכולה להביא זרים כמו אלברז ופרננדז? איציק ירק דם כדי להשאיר אותם בקיץ ופתאום מוותרים עליהם כאילו כלום. כרגע זה המצב. לא מבין מה עובר על אורי, מה, הוא רוצה שימציאו כסף שלא קיים?".

"זה פשע לדאוג לקבוצה ולרצות שהיא לא תרד ליגה?"

וזה רחוק מלהיגמר בזה. מלמיליאן התעניין בשבוע האחרון באופן עצמאי באינספור שחקנים אפשריים בליגת העל כמו זוראב מנטאשווילי, חי בן לולו, ישראל זגורי ואף כיילב אקונגו, ששוחרר מהפועל נצרת עילית ועירוני קרית שמונה (רק אחר כך התברר למלמיליאן שמכיוון שאקונגו החליף כבר שתי קבוצות הוא אינו רשאי עוד לשחק בישראל העונה).

בבית"ר שומעים את שלל השמות ולא מצליחים להבין מדוע מלמיליאן מעוניין בכל אלה. לגבי השאלה האם בית"ר פנתה לשחקנים אלה, במועדונים של שחקנים אלה וסוכניהם אומרים: "לא. אורי מברר, אנחנו מחכים עכשיו שבית"ר יפנו".

רמת השחקנים בהם מעוניין מלמיליאן מנוגדת באופן נחרץ לקו המועדון, לפיו לא יצורפו שחקנים בינוניים או כאלה שלא ישדרגו את הקבוצה, כשבמועדון מעדיפים שהבמה תינתן לשחקני בית. הבעיה היא שמלמיליאן לא כל כך מאמין בהם. "מה יקרה אם יבואו כמה שחקנים שיעזרו לנו ושחקני בית ייצאו לקבל דקות משחק? אין בזה שום דבר רע או פגיעה בדרך של המועדון", אמר גורם בצוות המקצועי. "אורי חושב שהדבר הכי נכון הוא לרענן את הסגל מקצועית וחברתית עם 5-6 שחקנים ולשחרר כמה שחקנים כדי לגרום לכך שהקבוצה תיראה אחרת. זה פשע לדאוג לקבוצה ולרצות שהיא לא תרד ליגה?".

מלמיליאן יכול להמשיך לרצות, אולם המגבלות של בית"ר ידועות ואין שום סיבה אמיתית להביא שחקנים בינוניים במקום שחקני הבית המשוועים לדקות משחק כגון: שי חדד, טל משעלי ואחרים. במועדון היו מי שאמרו שמלמיליאן לוקח את הדברים למקום הרבה יותר רחוק והסיטואציה עם פרננדז לא הייתה מקרית. "אורי מיואש ולא יודע איך להתמודד עם זה. הוא מרגיש שהקבוצה לא איתו, הוא לא מאמין בה ומשדר שהוא רק רוצה לברוח. איך זה הגיע למצב כזה? הייתה לו קבוצה לחלק העליון של הטבלה, בטוח לא פחות טובה מהפועל עכו וקרית שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully