וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: מלמיליאן בוחן הרכב של שלושה קשרים הגנתיים

7.1.2011 / 15:39

המאמן תרגל את מישאלוב, טל ואייבינדר לקראת מכבי ת"א, יבואה נותר בחוץ. מישאלוב: "יהיה קשה למאמן שיגיע אחרי נמני"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) אימון לקראת משחק החוץ ביום שני נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. המאמן אורי מלמיליאן החל לתרגל הרכב אפשרי במשחקון הפנימי ועל פי התרגול מלמיליאן בוחן אפשרות לעשות שינוי בשיטה ולעבור לשחק עם שלושה קשרים בעלי אופי הגנתי - משה מישאלוב, עידן טל ודן איינבנדר, שחוזר לאחר חודשיים של פציעה בכתף - כאשר חן עזריאל שובץ כחלוץ בודד בהתקפה. יש לציין שסגנון דומה של הרכב הציב מלמיליאן במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב בבלומפילד (0:0), כאשר אל איינבנדר ועידן טל הצטרף אז כריסטיאן אלברז בקישור האחורי. למרות זאת, ההרכב הראשון לא הרשים וההרכב השני היה עדיף באימון, כך שנראה כי מלמיליאן יבדוק עוד מספר אופציות ביומיים הבאים לפני המשחק.

קובי מויאל עדיין פצוע ולא יהיה כשיר למשחק ביום מול הצהובים, כאשר בקבוצה מנסים להכשירו למשחק הבית נגד מכבי פתח תקוה בשבוע הבא. סרג' איילי לא הגיע לאימון והוא צפוי לעבור להפועל אשקלון בתחילת שבוע הבא, דריו פרננדז שמסיים מחלה הגיע למתחם וערך אימון ריצה קל. פרננדז צפוי לעזוב אף הוא את הקבוצה בתחילת שבוע הבא. אפרופו אשקלון, במועדון הדרומי התעניינו אצל בית"ר באפשרות לצרף לשורותיהם את תומר בן יוסף, אך נענו בשלילה.

בשל העובדה כי מכבי תל אביב לא קיבלה אישור לארח את בית"ר בבלומפילד עד לאתמול, רק היום נשלחו לירושלים 1,000 כרטיסים לקראת המשחק, כאשר 700 נוספים יימכרו בקופות האיצטדיון ביום המשחק. אוהדי בית"ר צפויים לרכוש את כל המכסה שהוקצתה להם.

לקראת המשחק ועל מצבה של קבוצתו ומאמנו לשעבר, מכבי תל אביב ואבי נמני, אמר משה מישאלוב: "אני מעריך שהשחקנים שם לקחו את זה בהלם, אבל זה לא אמור לעניין אותנו. יש תחושת בלבול ברחוב בתל אביב ובקרב האוהדים שאוהבים את אבי וגדלו עליו מגיל קטן. אני לא יודע מה בדיוק הולך עם הקהל אבל לא יהיה קל למאמן שיגיע. מאוד קשה לשים הכל בצד מול המועדון שגדלתי בו מגיל ש אבל אני מאמין שאחרי חמש דקות אני כבר ארגיש אחרת".

על קבוצתו שלו אמר הבלם/קשר: "אנחנו צריכים לעבוד על היציבות, בעיקר ברמת מוכנות למשחק. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו ורוצים לנצח את מכבי תל אביב". על תפקודו בקישור אמר מישאלוב: "ברור שאני מרגיש יותר טוב במרכז השדה כי זה התפקיד הטבעי שלי, אבל מי שמכיר אותי יודע שאני משחק איפה שאומרים לי". לבסוף, התייחס השחקן לגל העזיבות בקבוצה כשאמר: "יש בקבוצה צעירים טובים שאני מאמין שייכנסו לנעליים של אלה שהולכים, והם ייקחו את ההזדמנות בשתי ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully