וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המשוגע

הוא משתעמם מיחסים נמוכים, חי על הפתעות ומחפש תוצאות לא שגרתיות. קבלו את המשוגע, שיטריף אתכם כל שבוע בטור חדש

החברים קוראים לי "המשוגע", כי בכל מה שקשור בווינר אני אוהב ללכת בגדול. לחפש את ההפתעות, להביא את המכה. יחסים נמוכים של 1.40 או 1.60 לא מדברים אליי. זה משעמם. אם אתם רוצים לשחק איתי, הכללים שלי ברורים. ההימור צריך להיות משוגע כמוני. זה הרי הרבה יותר כיף לא? מדי שבוע אציג בפניכם את ההימורים המוטרפים שלי. אני אוהב יחסים גבוהים ותוצאות קצת לא שגרתיות. אז מה אתם אומרים, אתם בפנים?

ביום ראשון, אני עם הדרבי בין לבאנטה לוולנסיה. אני מחבב את לבאטנה. בשבוע שעבר נתנו פייט והפסידו רק 2:1 בקאמפ נואו וביום חמישי עלו כמו גברים למשחק מול ריאל מדריד ואחרי 8:0 במשחק הראשון, ניצחו 0:2 והחזירו את הכבוד. ולנסיה? למרות שהיא במקום הרביעי עם 16 נקודות יותר מלבאנטה, מדובר באחת הקבוצות הפחות יציבות שיש. העונה, העטלפים נפלו לא פעם מול קבוצות תחתית חלשות כמו אוסאסונה (3:3), סראגוסה (1:1) ומאיורקה (2:1). אחרי שאיבדו יתרון 0:2 להפסד 4:2 והדחה מהגביע אצל ויאריאל, אני רואה אותם מפשלים שוב.

היחס לניצחון של לבאנטה: 3.75

ביום שני, בחרתי עבורנו את המפגש בין בית"ר שמשון תל אביב להפועל כפר סבא. כבר תקופה ארוכה שהחבורה הירוקה של תומר קשטן לא פוגעת בליגה. ליתר דיוק, ארבעה משחקים ללא ניצחון. מנגד, בית"ר שמשון הפתיעה בשבוע שעבר את רעננה ואני מאמין שהיא מסוגלת לעשות זאת שוב לאחות הגדולה מהשרון.

היחס לניצחון של בית"ר שמשון: 3.45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully