וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "זה היה המשחק הכי עצוב שחוויתי"

שחקנה של בולטון שחזר להרכב מול יורק בגביע: "זה מה שאבא היה רוצה". גרנט: "לא רוצה לדבר על פיטורים. אנחנו מתקדמים"

החודש האחרון היה בוודאי הקשה ביותר עבור תמיר כהן. שחקנה של בולטון שאיבד את אביו, שחקן הערב אבי כהן, חזר לפני מספר ימים לאנגליה במטרה לחזור לקבוצתו, והערב (שבת) רשם 60 דקות בניצחונה של בולטון על יורק, 0:2 במסגרת הגביע. כצפוי, כהן עצמו נשמע אמוציונלי מאוד בסיום: "קיבלו אותי כאן בצורה מדהימה ונתנו לי להרגיש בבית. שיחקתי 60 דקות אבל זה היה המשחק הכי עצוב שחוויתי. עליתי עם דמעות בעיניים, אבל ידעתי שזה מה שאבא היה רוצה שאעשה".

גם אברהם גרנט זכה הערב לנשום קצת לרווחה אחרי שווסטהאם שלו עלתה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי עם 0:2 על בארנסלי. שלושה ימים אחרי התבוסה הכואבת 5:0 בניוקאסל הפטישים רשמו ניצחון חלק, אך בסיום המשחק שוב נשאל המנג'ר הישראלי בעיקר על עתידו במועדון לאור העובדה שהקבוצה עדיין שקועה במקום האחרון בטבלה.

"יש עליי לחץ להשיג את מה שאני חושב שאני יכול להשיג כאן", אמר גרנט. "אני חושב שאנחנו מגיעים לשם צעד אחרי צעד. היום היה משחק טוב מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. שיחקנו היטב ויצרנו הרבה מצבים".

כשנשאל על פיטוריו של רוי הודג'סון מליברפול אמר גרנט: "אי אפשר להשוות את הציפיות בליברפול והציפיות כאן. הכסף שיש לך בליברפול הוא לא הכסף שיש בווסטהאם. אישית אני יודע שאין שום דבר בטוח בכדורגל, ונכון לעכשיו אני עדיין מאמן כאן. אני בסך הכל צריך לעשות את העבודה שלי, ואני לא רוצה להמשיך לדבר על הנושא הזה".

פברגאס: "יהיה קשה בלידס"

בארסנל היו מאוכזבים מאוד מהופעת הקבוצה הערב, הופעה שכמעט והסתיימה בהפסד והדחה בידי לידס מליגת המשנה. התותחנים נפלו לפיגור והצליחו להשוות רק מפנדל מוצלח בדקה ה-90 של ססק פברגאס.

"קיווינו שיהיה לנו שבוע חופש", אמר פברגאס בסיום לקראת משחק הגומלין שיתקיים בין הקבוצות, "אבל אנחנו רוצים להיות בכל אחת מהמסגרות. עכשיו אנחנו צריכים לחזור ללידס. זה יהיה קשה ואנחנו נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח אותם".

על המשחק עצמו אמר הקשר: "היה משחק קשה מאוד. לא מסרנו את הכדור כמו שצריך או מהיר מספיק במחצית הראשונה, זה נתן להם ביטחון ואז הם קיבלו פנדל". פברגאס המשיך ואמר: "אבל הצלחנו להציג יכולת טובה יותר ב-30 הדקות האחרונות וזה שם עליהם את הלחץ". על קספר שמייכל, שוערה של לידס שהיה נהדר הערב אמר קשר ארסנל: "הוא צריך להיות איש המשחק. הוא היה פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully