וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר נחת בארץ

הבעלים של מכבי תל אביב עשוי להיפגש כבר ביום ראשון עם מוטי איוניר ורוני לוי. ישראלביץ’ החלים ויהיה כשיר לבית"ר

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב, נחת הערב (שבת) בישראל. גולדהאר עשוי להיפגש כבר מחר עם שני המועמדים לאימון הקבוצה, מוטי איוניר ורוני לוי, על מנת לקבל החלטה בימים הקרובים.

ההעדפה במועדון היא למנות מאמן עוד לפני המשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני, אך מכיוון שמדובר בהחלטה הרת גורל עבור המועדון, לא מן הנמנע כי גולדהאר ייקח לעצמו פרק זמן נוסף כדי להחליט על זהות המאמן. לכן קיימת אפשרות שהמאמן הזמני איציק עובדיה יעמוד על הקווים גם ביום שני בבלומפילד.

היום ערכה הקבוצה אימון תחת איציק עובדיה, שכאמור עשוי לעמוד על הקווים פעם נוספת גם מול בית"ר. עובדיה יהנה מסגל מלא פרט לחסרונו של ג'יבריל סידיבה שהורחק בהפסד למכבי פתח תקוה בחצי גמר גביע הטוטו, ג'יזרמו ישראלביץ' החלים מהמתיחה ממנה סבל וערך אימון מלא.

על פי התרגול הטקטי, ישוב יואב זיו לעמדת המגן השמאלי במקום רוני גפני כאשר גם האריס מדוניאנין שלא התלבש במשחק ההפסד למכבי חיפה במחזור שעבר, נמצא בתמונת ההרכב ועשוי לפתוח בקישור.

מכירת הכרטיסים לאוהדי מכבי נמשכת בקופה במתחם האימונים בקרית שלום. הנפקת כרטיסים עבור מנויי 10-11 תיעשה ביום ראשון בין השעות 11-19, במכולה מיוחדת שתוצב מחוץ ליציעים 7-8 בבלומפילד. הנפקת הכרטיסים תיעשה בהצגת מנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully