וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר החליט: איוניר מאמן מכבי ת"א

מאמן הצעירה לשעבר, שזכה לתמיכת האוהדים, הועדף על פני רוני לוי ויחתום עד תום העונה. מחר ב-14:30 המסע"ת הרשמית

מוטי איוניר יאמן את מכבי תל אביב עד תום העונה ויחליף בתפקידו את אבי נמני, כך החליט הערב (ראשון) הבעלים של הקבוצה מיטש גולדהאר, לאחר שנפגש במהלך היום עם שני המועמדים האחרונים לתפקיד, איוניר ורוני לוי. מחר (שני) בשעה 14:30 תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית שבה יוצג המאמן.

בסופו של דבר מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר הועדף בעיקר בשל הזיקה שלו למועדון, והתמיכה לה זכה מחלק גדול מהאוהדים. איוניר צפוי לאמן עד תום העונה הנוכחית, ובחוזהו תהיה אופציה לעונה נוספת. היום הקבוצה קיבלה את האישור הרשמי של ההתאחדות, שם הועסק איוניר עד היום כמאמן נבחרת נערים ב' וכסקאוט של הנבחרת הבוגרת. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, בהתייעצות עם שטרן חלובה, לא הערים קשיים על איוניר, שקיבל את השחרור הרשמי.

איוניר בן ה-46 יחזור למועדון בו גדל עשרים שנה אחרי שעזב כשחקן, ועבורו מדובר בתחנה השביעית בקריירת האימון שלו. משחקו הראשון של איוניר כמאמן הצהובים יהיה רק במחזור הבא באצטדיון דוחא מול בני סכנין, ומחר מול בית"ר ירושלים עדיין יעמוד על הקווים איציק עובדיה, כשאיוניר יצטרף לגולדהאר ביציע.

לאיוניר מצפה אתגר מקצועי לא פשוט, כשבשני משחקיה האחרונים של מכבי תל אביב היא הובסה בצורה די מבישה, פעם אחת בליגה (3:0 למכבי חיפה) ופעם אחת בגביע הטוטו (4:1 למכבי פתח תקוה). התקווה בקרית שלום היא שאיוניר יזכה לתמיכה מהיציעים בניסיונו לשקם את הקבוצה.

המועמד לתפקיד עוזר המאמן הוא קובי אלפסי, שאימן בעבר במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והיה עוזרו של איוניר בנבחרת הצעירה. בשאר הצוות המקצועי של צפוי שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully