וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 53:70 את מלאגה

יריבת מכבי ת"א השיגה ניצחון מרשים, לובליאנה הביסה את זאדאר. 8 להלפרין בניצחון אולימפיאקוס, אריס ניצחה את א.א.ק

ברצלונה המשיכה הערב (שבת) במומנטום החיובי שלה, כשהביסה את מלאגה 53:70 בחוץ והגדילה את הפער שלה בפסגת הטבלה הספרדית. נראה שהבלאוגרנה, שתפגוש את מכבי תל אביב בטופ 16, חוזרת לכושר מצוין. הבשורה הכי טובה לצ'אבי פסקוואל היא ככל הנראה חזרתו לכושר של חואן קרלוס נבארו. "לה בומבה", שסבל מפציעה לאחרונה, הוביל את אלופת אירופה עם 25 נקודות, כולל 5 מ-11 מחוץ לקשת ו-4 אסיסטים, ג'ו אינגליס המצוין תרם 12 נקודות, בוניפאס אנדונג קלע 9 נקודות, מיודענו אלן אנדרסון תרם 8. ריקי רוביו, שקלע שתי נקודות, תרם 8 אסיסטים, ארזם לורבק קלט 10 ריבאונדים. בקבוצה של אאיטו רנסס הצטיין ג'ואל פרילנד עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשאחריו רק רוד בלאקני עם 8, ברני רודריגז תרם 5 אסיסטים. מלאגה ממשיכה לצלול והיא במקום ה-12 עם מאזן 8:7.

יריבה נוספת של הצהובים בשלב הטופ 16, הלא היה אולימפיה לובליאנה, הביסה הערב את זאדאר 53:78 במסגרת הליגה האדריאטית. המשחק נגמר כבר במחצית הראשונה, כשלובליאנה התפוצצה על האורחים, ועלתה ליתרון 17 במחצית. במחצית השניה עלה הפער מעל 25 נקודות, לפני שלובליאנה הורידה את הרגל המגז ברבע האחרון. דאמיר מרקוטה הוליך את קלעי לובליאנה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, ולאדו אילייבסקי הוסיף 15 וחילק 4 אסיסטים. לזאדאר: ברנדון בראון 15.

יוון: ניצחונות לדרוקר והלפרין

אריס סלוניקי, קבוצתו של שרון דרוקר השיגה הערב ניצחון חוץ מרשים על א.א.ק אתונה 65:74. הפתיחה כלל לא בישרה על הבאות, כשקבוצתו של דרוקר התקשתה מאוד בהתקפה ורשמה רק 12 נקודות, בדרך לפיגור 5. א.א.ק קיבלה משחק טוב מדיקודיס ששמר אותה עם ההובלה במחצית, אליה ירדה ביתרון 30:33. או אז התחיל פי ג'יי טאקר לעבוד, החזיר את האורחים לתמונה, ולרבע האחרון הם עלו עם יתרון נקודה. המארחים קפאו ברבע הרביעי וראו את אריס רצה ל-16:24, בדרך לניצחון. פי ג'יי טאקר הוליך את קלעי אריס עם 28 נקודות ו-12 ריבאונדים, טאפוטוס הוסיף 16 בעוד בראון תרם 12. לא.א.ק: דיקודיס 17.

שלא כדרכה עד כה, אולימפיאקוס השיגה ניצחון ליגה צנוע יחסית על קבאלה 60:81. האדומים פתחו נהדר את המשחק וירדו ביתרון 10:24 בסיום הרבע הראשון, ובורוסיס וחבריו טסו עד יתרון 19 במחצית. קבאלה ניסתה לחזור וצימקה מעט ברבע השלישי, כשהיתרון ירד עד 12, אבל אז לחצה אולימפיאקוס, ביצעה ריצה משלה וחזרה ליתרון 20 ממנו האורחים כבר לא הצליחו להתקרב. בורוסיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 19 נקודות, פאפאלוקאס תרם 9 ויותם הלפרין סגר משחק טוב עם 8 נקודות משלו.

נימברוק של ננו גינצבורג השיגה גם היא ניצחון הערב, כשגברה בביתה על על רדניצקי 94:97 לאחר הארכה. דווקא האורחים היו טובים יותר במחצית הראשונה, וניצלו קיפאון התקפי של נימברוק כדי לרדת ביתרון 9 במחצית. אלא שאז הגיע הקאמבק של המארחים, שרצו ל-17:26 בדרך לשיוויון. הרבע האחרון היה צמוד מאוד, ופיגור 2, שניות לסיום נשלח אפיק ניסים אל הקו. הישראלי לא התרגש, קבר את שתי הזריקות ושלח את המשחק להארכה, בה היתה ידה של נימברוק על העליונה. צ'סטר סימונס הוליך את קלעי נימברוק עם 25 ו-7 ריבאונדים, אפיק ניסים סייע לו עם 17 ו-5 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully