וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את בני סכנין

האורחים מהצפון חלמו לעלות מעל לקו האדום, אבל עטר ושחקניו נמלטו מהתחתית בזכות שער של ניר נחום בדקה ה-23

אחרי הניצחון על קרית שמונה בשבוע שעבר (0:1), שהגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים, סכנין המעודדת חלמה לעלות לראשונה מזה זמן רב מעל הקו האדום. מנגד, מכבי נתניה ידעה שהיא חייבת שלוש נקודות על מנת לא להישאב פנימה אל תוך מאבקי התחתית. בתום המשחק הערב (שבת) בקופסה, נתניה היא זו שהשיגה ניצחון 0:1, ושלחה את סכנין לחפש נקודות במקום אחר.

הצהובים של עטר ניצחו רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים וכבשו בהם שני שערים בלבד, אולם היום שיפרו את המאזן העגום כשניצלו את חולשת היריבה. היה זה המפגש הרביעי בין השתיים העונה, לאחר שנפגשו פעמיים גם בגביע הטוטו, והנתנייתים השלימו מאזן של שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

ראובן עטר חסר את הבלם הארגנטינאי מריאנו קפוראלה, אך קיבל בחזרה את קובי דג'אני שסיים לרצות עונש הרחקה. סכנין, שעסוקה בימים האחרונים בעיקר בבחינת שחקנים זרים וניסיון להגיע לפשרה עם שחקני הבית בנוגע לקיצוץ בשכרם, הופיעה ללא נסטיה צ'ה הפצוע וטל חן החולה. סלובודאן דראפיץ' שב לקופסה למגרש בו החל את דרכו בישראל כשחקן ואף שימש תקופה קצרה כעוזר מאמן ומאמן זמני, וקבוצתו נחלה בו את הפסדה ה-12 העונה.

דווקא האורחים מסכנין החזיקו יותר בכדור ותקפו בדקות הפתיחה, אולם נתניה ניצלה את חוסר הארגון בהגנת סכנין, ובדקה ה-23 עלתה ל-0:1 בזכות שער של ניר נחום. נתניה החלה להשתלט על מרכז השדה ככל שנקפו הדקות, המשחק הפך שקול והתוצאה נשמרה עד לשריקה להפסקה.

מכבי נתניה הייתה טובה יותר בתחילת המחצית השנייה, אולם חוסר הדיוק מצד שחקניה מנע מהם ליצור מצבים ליד שערו של מאיר כהן. נתניה לא שלחה מספיק שחקנים קדימה בהתקפותיה, והגנת סכנין הסתדרה בהמשך עם אחמד סבע וחן עזרא. לקראת דקות הסיום סכנין החזיקה יותר בכדור, והמשחק היה רווי איבודי כדור וחוסר דיוק מצד שתי הקבוצות. בסיום, נתניה הצליחה לא לספוג, ושמרה על שלוש הנקודות בבית.

מהלך המשחק

דקה 23 - גול! פיראס מוגרבי שלח כדור עומק לניר נחום, שבעט שטוח פנימה כדי לקבוע 0:1 למכבי נתניה.

דקה 75 - יניב לוזון בעט מצוין, אבל קרלוס אריאס הדף נפלא לקרן ומנע מסכנין לכבוש.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עומרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, דלה ימפולסקי, ניר נחום, פיראס מוגרבי, חן עזרא, אחמד סבע.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יאיא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, חאמד גנאים, יניב לוזון, לירן כהן, אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully