וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי הודג'סון סיים את תפקידו בליברפול

המועדון הודיע על פרידה מהמאמן. דלגליש יאמן את הקבוצה ויעמוד על הקווים כבר נגד יונייטד (א', 15:30, ספורט1 ו-HD)

זה באוויר כבר תקופה ארוכה וכעת זו עובדה מוגמרת. רוי הודג'סון סיים את תפקידו בליברפול. המועדון הודיע היום (שבת) על פרידה משותפת מהמאמן, שהחליף בקיץ את רפא בניטז. שחקן העבר האגדי, קני דלגליש, הוא זה שינהל את משחק הגביע האנגלי מחר (ראשון, 15:30, ספורט1 ו-HD) באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד וישמש כמאמן עד תום העונה.

הבעלים ג'ון הנרי מסר לאחר ההחלטה: "אנחנו מודים לרוי על המאמצים בחצי השנה האחרונה. שני הצדדים סברו שלמען אינטרס המועדון, רוי צריך לפנות את מקומו כמאמן. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך". לגבי מינויו של דלגליש אמר הנרי: "אנחנו מאושרים שהוא הסכים לנהל את משחק הגביע ולהמשך עד תום העונה. קני הוא לא רק כדורגלן אגדי, אלא משלושת המאמנים הגדולים של המועדון. אנחנו ברי מזל ואסירי תודה שהוא החליט להיכנס לתפקיד באמצע העונה".

הודג'סון התייחס לעזיבתו: "החודשים האחרונים היו מהמאתגרים בקריירה שלי. אני מאוכזב שלא הצלחתי להותיר את החותם שלי על הסגל ועל כך שלא קיבלתי זמן להביא שחקנים חדשים בחלון ההעברות ולא הייתי חלק מבניית המועדון מחדש. למועדון יש כמה שחקנים ברמה עולמית איתם היה לי עונג לעבוד. אני מודה לאוהדים שבעזרת התשוקה והמסירות שלהם, ישיבו את ליברפול לטופ".

הודג'סון, 63, הגיע לליברפול בקיץ כמחליפו של רפא בניטז, אך השיג תוצאות רעות מאוד. בתום 20 מחזורי ליגה, מדורגת הקבוצה במקום ה-12 והיא קרובה הרבה יותר לתחתית מאשר למאבקי הצמרת. במהלך התקפוה האחרונה הסתכסך הודג'סון גם עם אוהדי ליברפול, שרואים בו כאחד המאמנים הכושלים בהיסטוריה של המועדון. דלגליש, 59, אימן את ליברפול בין 1985 ל-1991 ובקיץ 2009, שב למועדון בתפקיד יועץ ואחראי על האקדמיה. דלגליש לא שימש כמאמן ראשי מאז הדריך את סלטיק לפני 11 שנים.

בינתיים דלגליש יעמוד כאמור מחר על הקווים באולד טראפורד במשחק הגביע נגד היריבה הוותיקה מנצ'סטר יונייטד, אצלה אלכס פרגוסון כבר הודיע שיעלה הרכב חזק ולא ישמור על שחקניו למאבקי הליגה. ג'ון אושיי ופול סקולס הפצועים ימשיכו להיעדר, וריו פרדיננד, אדווין ואן דר סאר ו-ווין רוני בספק, אבל שחקנים כנאני, פטריס אברה, נמניה וידיץ' ואחרים יפתחו, כשכרגע נראה שבחוד יורכבו דימיטאר ברבאטוב וחאבייר הרננדז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully