וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'קו: "רוצה להוכיח שאני שווה את הכסף ששולם עליי"

החלוץ הבוסני חתם במנצ'סטר סיטי ל-4.5 שנים וכבר חולם על אליפות: "מכיר את האיכויות שלי ולא מפחד מהאתגר"

עכשיו זה סופי ורשמי. אדין דז'קו חתם לארבע שנים וחצי במנצ'סטר סיטי, שתשלם תמורתו 27 מיליון ליש"ט לוולפסבורג. החלוץ הבוסני היה תקופה ארוכה על הכוונת של רוברטו מאנצ'יני ולאחר מו"מ ארוך ומייגע, הצליחו ראשי מנצ'סטר סיטי לשים את ידם על הכוכב שהיה מבוקש בקבוצות בכירות ביבשת. דז'קו יערוך את הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה בשבת הבאה במשחק הליגה מול וולבס.

"תקופה ארוכה שמי נקשר למעבר לסיטי, אבל וולפסבורג לא הסכימה למכור אותי עד עכשיו", אמר דז'קו וביקש להבהיר: "היו הרבה ספקולציות בעיתונים, אבל אצלי בראש הכל היה ברור. ההצעה שהכי משכה אותי היא לעבור לסיטי. אני מרוצה להיות במועדון טוב עם שאיפות כל כך גדולות".

הבוסני דיבר על האתגר החדש המצפה לו: "כולם מדברים על כך שלסיטי יש הרבה כסף, אבל זה לא הכל. המועדון בנוי על השאיפות הגדולות שלו. דיברתי עם מאנצ'יני והוא אמר לי: 'זה המקום הכי טוב בשבילך'. המועדון מכוון למקום הראשון בפרמיירליג וזה מה שאני רוצה. אני מתרגש לשחק לצד כוכבים כמו טבז וטורה, כאלה שראיתי רק בטלוויזיה.

"הם יעזרו להשיג את המטרה שהצבתי לעצמי ולהשתפר לקראת העתיד. אני רוצה להראות לאוהדים שאני שווה את הכסף ששולם כליי. כולם מצפים ממני לשערים ואני רוצה לכבוש ולתרום להצלחת הקבוצה. אני מכיר את האיכויות שלי ולא מפחד מהאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully