וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אנחנו ממשיכים בחזון שלנו"

מנג'ר ווסטהאם נפגש עם היו"ר דייויד גולד, וטען כי דן איתו רק בנושא חיזוק הקבוצה. "הבעלים אוהבים אותי", הוסיף המנג'ר

מספר עיתונאים בלונדון חיפשו הערב כותרות וחיכו לסיום הפגישה בין אברהם גרנט ליו"ר ווסטהאם דייויד גולד, אלא שהמנג'ר שיצא אליהם מחוייך בסיום הפגישה והאימון, ככל הנראה "איכזב" אותם. גרנט דחה את כל הספקולציות על סיום דרכו כמנג'ר הקבוצה, לפחות כעת, וטען כי הפגישה בינו לבין גולד עסקה רק בחיזוק הסגל ובראייה משותפת להמשך החזון שלו ושל ראשי הפטישים, שראו את קבוצתם מובסת 5:0 על ידי ניוקאסל במשחק הליגה האחרון.

"חלק מהעניין במועדון הזה, זה לחיות עם שמועות", אמר גרנט לעתונאים והוסיף: "מה שחשוב זה מה שהבוס שלך אומר לך, ולי יש יחסים טובים עם בעלי הקבוצה. אני לא חושב שהם היו מתביישים להגיד לי משהו אחר. אחד מהם (גולד) נמצא כאן וכל מה שעשינו היה לדון בחיזוק הסגל".

גרנט הוסיף: "כשאתה מחתחים מנג'ר אתה דבק בפילוסופיה, ואתה צריך לדעת מה אתה עושה. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים, ואנחנו יודעים מהו החזון שלנו לטווח הקצר ולטווח הארוך. למרות כל מה שקרה נמשיך עם החזון שלנו. הדרך שלי תישאר אותה הדרך, ושום דבר לא ישתנה". גרנט המשיך והתייחס לעתידו תוך כדי שהוא נשען על התוצאות האחרונות של ווסטהאם פרט לתבוסה מול ניוקאסל: "אומרים שהמשחק האחרון משקף את היכולת של הקבוצה, אבל מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלנו ניצחנו בשניים והשגנו עוד שתי תוצאות תיקו. אחד הניצחונות היה נגד פולהאם שזה מקום שקשה לשחק בו וניצחון נוסף הושג במשחק על שש נקודות נגד וולבס. צריך פשוט לנתח את כל המצב ואז הבעלים יהיו מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully