וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר יחכה לאוסטרליה כדי לפגוש את נדאל

הטניסאי השוויצרי גבר על ג'ו וילפריד צונגה 3:6, 6:7 בדרך לגמר טורניר דוחא, אלא שהספרדי החולה הפסיד לדוידנקו 6:3, 6:2

את השנה האזרחית פתח רוג'ר פדרר בהפסד נוסף לרפאל נדאל בגמר טורניר הראווה באבו דאבי, אבל משחקים מהסוג הזה לא ממש סופרים. בכל מקרה, הוא קיווה להזדמנות לנקום בטניסאי המדורג 1 בעולם עוד לפני אליפות אוסטרליה הפתוחה, אלא שרפאל נדאל החולה בשפעת היה רחוק מאוד מהיכולת שכולם מכירים, והובס על ידי ניקולאי דוידנקו הרוסי בחצי הגמר המקביל בקטאר. לעומתו, רוג'ר פדרר יתמודד על התואר בשבת.

פדרר המשיך את פתיחת העונה הטובה שלו בחצי הגמר מול ג'ו וילפריד צונגה הצרפתי המדורג 13 בעולם, שהפסיד לו בדיוק לפני שנה בחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה. השוויצרי שלט במערכה הראשונה שבה הוא ניצח 3:6, והתקשה קצת יותר במערכה הבאה שהגיעה למצב של שובר שוויון. במאני-טיים פדרר עשה הכל כדי להמנע ממערכה שלישית מפרכת, וניצח את שובר השוויון 2:7 בדרך לניצחון 3:6, 6:7.

יריבו של פדרר בקרב על התואר בדוחא יהיה ניקולאי דוידנקו הרוסי (22 בעולם), שהגיע למשחק נגד רפאל נדאל עם מאזן חיובי של 4-5 נגד השור ממאיורקה. במקום לאבד את המאזן המרשים הזה, הוא הצליח אפילו לשפר אותו בזכות ניצחון מוחץ 3:6, 0:6, שנבע בעיקר מהעובדה שנדאל הגיע למשחק כשהוא חולה בשפעת.

דווקא נדאל היה זה שהפגין פתיחה מרשימה כשהצליח לשבור את יריבו הרוסי ולעלות ל-1:2, אלא שהחולשה שלו באה לידי ביטוי בשלב מוקדם מאוד, וחבטות ההגשה שלו היו רחוקות מלאיים על דוידנקו, שהשיג שבירה מהירה כדי להשוות, והוסיף שבירה נוספת בדרך ליתרון 3:5 שהוביל לניצחון במערכה הראשונה. במערכה השניה נראה היה שנדאל ויתר על המשחק בשלב מוקדם מאוד, ואחרי שבירה נוספת של הרוסי כבר בפתיחה הוא ביקש טריינר וכבר העביר בראש מחשבות על פרישה מהמשחק. בסופו של דבר הוא החליט לחזור למגרש, אלא שדוידנקו לא ריחם ועלה ליתרון 0:5. ברגע הזה הדאל הוכיח למה מדמים אותו לשור, ושלף כוחות נסתרים שאפשרו לפחות לצופים באצטדיון שלא להתאכזב ממשחק חד-צדדי. הספרדי חזר משוויון במשחקון השישי וניצח בשני משחקונים כדי לצמק ל-5:2. במשחקון השלישי הוא כבר השיג נקודת שבירה נוספת, אלא שדוידנקו שמר בסופו של דבר על קור רוח כדי להשלים ניצחון 3:6, 2:6.

דוידנקו ורוג'ר פדרר נפגשו בעבר 16 פעמים בסבב, כאשר הרוסי הצליח לנצח רק פעמיים. ובכל זאת, את הניצחון האחרון שלו על פדרר השיג דוידנקו בחצי גמר טורניר דוחא בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully