וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-הפועל ר"ג: יוצאים לדרך חדשה

התבוסה להפועל ת"א תגרום לשירזי לבצע שינויים בהרכב חיפה, בעוד שאצל האחרונה בונים על ניצחון חוץ ראשון (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* דווקא במסגרת ליגת העל, הפועל חיפה משיגה אחוזים טובים נגד הפועל רמת גן. עד סיבוב הפלייאוף בעונה שעברה, חיפה לא ניצחה את רמת גן כמעט שלוש שנים כולל שנתיים בליגה הלאומית. מאז היא הספיקה לרשום עוד ניצחון על האורדונים בסיבוב הראשון.

*מתוך שמונה משחקי בית, הפועל חיפה ניצחה רק בשלושה והבקיעה בסך הכל שמונה שערי זכות. לעומת זאת רמת גן עדיין לא ניצחה משחק חוץ אחד העונה ומתוך 29 שערי החובה שלה ספגה מחוץ לביתה 17 שערים.

*בארבעה מששת משחקיה האחרונים חיפה לא הצליחה לכבוש כלל ובכל משחק שעדן בן בסט כובש האדומים מהכרמל לא הפסידו.

* משחק הידידות נגד הפועל חיפה ב-1953 חנך את המכתש כאיצטדיונה של הפועל רמת גן.

-* שני משחקי עלייה של הפועל חיפה מהליגה הלאומית לליגה הראשונה היו נגד הפועל רמת גן ב-91/92 וב-2003/4 (רמת גן ירדה לארצית בסיום אותה עונה).

* חי בן לולו יפתח בהרכב הפועל רמת גן ויישחק מול הקבוצה בה גדל.

מפתחות וטקטיקה

אחרי שנזף בשחקניו ביום שני לאחר התבוסה מול הפועל תל אביב (5:0), מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי מתכנן מספר שינויים בהרכב למחר. השוער טברטקו קאלה יחזור לשער אחרי שגד עמוס הועדף עליו במחזורים האחרונים. למרות הספיגה של חמשת השערים במשחק האחרון, שירזי מכוון את מירב השינויים בקישור ולא בהגנה, ועל המקומות במרכז המגרש מתחרים לא פחות משישה שחקנים: אושרי רואש, גל אראל, רן אבוקרט, חנן ממן, הישאם כיוואן ורועי שוקרוני. מה שמסתמן כרגע הוא שרואש ימשיך בקישור לצידו של יוסי דורה ואילו אבוקרט וכיוואן יעלו על חשבונם של אראל וממן. אמיר אבו ניל יודח מהסגל ובמקומו יהיה על הספסל ניקולה גרוביישיץ'.

הפועל רמת גן משוועת לנקודות בתחתית ומחר ינסו החניכים של צביקה צמח לעשות משהו שהם עדין לא עשו העונה וזה לנצח בחוץ. הבלם אלין טופוזאקוב עדין לא התאושש לגמרי מהפציעה בקרסול והוא עשוי להחמיץ את המשחק. מי שאמור להחליפו בעמדת הבלם לצידו של יקיר שינה הוא דודי פדלון, שמשחק בדרך ככל כמגן וזאת בשל היעדרו של אלי לוי הפצוע גם הוא. מי שעשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הפותח בליגה הוא הקשר דן רומן שצפוי לפתוח במרכז הקישור, כאשר עידן סרור יחזור לסגל אחרי שסיים לרצות עונש השעייה בגין צבירת כרטיסים צהובים ויפתח בחלק הקידמי לצידו של דמיטאר טלקיסיקי. שחקן נוסף שיפתח בהרכב לראשונה מזה זמן רב הוא החלוץ אופיר חיים שיקבל מחר צ'אנס ממאמנו להוכיח את יכולתו. השבוע צירפו ברמת גן את החלוץ הליטאי אורליוס סטאפונקה וכעת מחפשים בקבוצה שחקנים נוספים לחיזוק החלק הקידמי. הבלם טל חן סגר את תנאיו ברמת גן וכעת הוא ממתין לשחרור הרישמי מסכנין על מנת לחתום על חוזהו החדש.

יעמוד למבחן

טברטקו קאלה (הפועל חיפה)

נכון שמחר ההגנה של חיפה לא תעמוד תחת מטר התקפות כפי שהיה בבלומפילד בשבת האחרונה, אך החזרתו של קאלה תעמיד במבחן את ההגנה הלא יציבה של האדומים ויותר מכך היכולת הלא משכנעת של קאלה מתחילת העונה תעמוד אף היא למבחן. משחק טוב של השוער והוא יכול להיות רגוע מבחינת מעמדו במחזורים הקרובים.

אופיר חיים (הפועל רמת גן)

אופיר חיים הוא שועל קרבות ותיק בליגת העל, וכעת הוא ינסה לתרום מנסיונו ויכולתו כדי להושיע את רמת גן ולחלץ אותה מהתחתית. חיים המנוסה לא מתרגש מלחץ הקרבות בקרקעית הטבלה והמאמן צמח מאמין שדווקא במשחק החוץ בחיפה הוא יוכל לקבל תפוקה מהחלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, גולן חרמון, סביטי ליפנייה, איל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, רן אבוקרט (גל אראל), הישאם כיוואן (חנן ממן), סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, יקיר שינה, דודי פדלון (אלין טופוזאקוב), תמיר בן עמי, תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, דן רומן, עידן סרור, דמיטאר טלקיסקי, אופיר חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully