וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל ירושלים ממשיכה להפגיז

שחקניו של קדוש הביסו 1:4 את צפרירים והשיגו ניצחון תשיעי רצוף. מכבי אום אל פאחם כבשה את הפסגה במחוז צפון

הפועל ירושלים ממשיכה לדהור בליגה א' והיום (שישי) היא לא השאירה שום סיכוי לצפרירים חולון והביסה אותה 1:4 בדרך לשמירה על המקם הראשון בטבלת המחוז הדרומי וצבירת ניצחון תשיעי ברציפות. השחקנים של לופא קדוש, שעלו באמצע השבוע לסיבוב ח' בגביע המדינה אחרי ניצחון על מ.כ. כרמיאל צפת, עשו את המשחק שלהם מול החולונים קל. יוסי ביטון (10), אופיר עזו (20), יקי ויצמן (35) ואליאור ועקנין (75) כבשו, אליעד דדון (86) הצליח רק לצמק.

מי ששומרת על פער סביר מירושלים היא מכבי קרית מלאכי, שרחוקה שתי נקודות בלבד מירושלים והיום היא התאוששה מעט מהתיקו נגד הפועל כפר שלם בשבוע שעבר. קרית מלאכי הסתפקה ב-0:1 על מכבי עירוני כפר יונה משער שכבש עידן חג'ג' עשר דקות לסיום. עירוני נתיבות, שהצליחה להדהים השבוע את עירוני רמת השרון, ממשיכה בנסיונות שלה לשמור על מקום גבוה בצמרת והתגברה על מכבי קביליו יפו, שחוטפת הפסד נוסף אחרי ההדחה מהגביע, 0:2. איציק פרץ (30) ודודו פלס (55) כבשו לזכות קבוצתו של סתיו אלימלך, שרחוק ארבע נקודות בלבד מהמוליכה. מדובר בהפסד ליגה ראשון של יפו מזה שנתיים.

בני אילת השיגה את הניצחון הדרמטי של המחזור וטיפסה למקום השישי על חשבון הפועל כפר שלם, אותה היא ניצחה 1:2 בדקה ה-90. יובל בלאיש כבש את שער היתרון לקבוצה מתל אביב (33), אבל פנדל של עידו אליהו (84) ושער נוסף שלו (90) השאירו את הנקודות באילת, שרחוקה תשע נקודות מהמקום הראשון.

משחקים נוספים:

מכבי עמישב פתח תקוה - הפועל ערד 1:1
לעמישב: ניר דדון (80). לערד: איציק ביטון (65)

הפועל מרמורק - השקמה רמת חן 1:2
למרמורק: אלרן בן ברק (23), אלי בבאייב (90). להשקמה: רועי אליהו (28)

הפועל נחלת יהודה - בני טייבה 1:0
לטייבה: מחמוד אשקר (8)

מכבי יבנה - מכבי קרית גת 0:3
ליבנה: מאור לובין (8), אדיר קרן (36), אורי קרגולה (85)

צפון: מכבי אום אל פאחם עלתה למקום הראשון

במחוז צפון עלתה מכבי אום אל פאחם למקום הראשון על חשבונה של הפועל עפולה. אום אל פאחם ניצחה את מכבי צור שלום 0:3, כאשר ברק דניאל כבש צמד (20 ו-83) ואחמד נהיה כבש את השער השני במשחק (78).

הפועל עפולה איפשרה למכבי אום אל פאחם להישאר ראשונה, אחרי הפסד מביך בשבת 2:1 להפועל כפר קנא מהתחתית, שמצידה חגגה בסך הכל ניצחון שני העונה. מתן נחמני העלה את עפולה ליתרון בדקה החמישית, אבל דאוד עליסאת (11) ונאסים ארמלי (43) השלימו מהפך עוד לפני ההפסקה והנחילו לקבוצה של אלדד שביט הפסד שלישי ברציפות.

מכבי כפר קנא השיגה ניצחון תחתית חשוב אחרי שגברה בחוץ על הפועל חדרה 0:1 בזכות שער של אמיר ג'מאל בדקה ה-58. עירוני קרית אתא הפסידה נקודות חשובות בצמרת אחרי שהפסידה בביתה 1:0 למכבי טמרה, לזכותה כבש בר קרסנר את שער הניצחון בדקה ה-73.

גם אסי גלבוע הפסידה נקודות במאבק על המקום הראשון אחרי שסיימה ב-2:2 בלבד במשחק נגד הפועל רמות מנשה מגידו. המתאזרח הניגרי אזאוצ'ה אודינקה כבש צמד לזכות אסי גלבוע בדקות 48 ו-63 אלא שמהצד השני היה זה שגיא חייט, שהצליח להשוות פעמיים (58, 79) ולקבוע את תוצאת המשחק.

התוצאה של המחזור שייכת לעירוני טבריה, שהביסה את האחרונה מכבי כפר קרע 1:6 וטיפסה למקום הרביעי. כפרי אזולאי (38, 49) ואבי עמר (57, 77) כבשו צמד כל אחד לטבריינים. כפיר בן דוד (67) ושלום עקיבא (90) השלימו את החגיגה. אחמד גליון העלה את כפר קרע ליתרון מפתיע בדקה ה-19, שלא הצליח להחזיק מעמד יותר מדי זמן.

משחקים נוספים:

אחי עכו - מ.ס. אום אל פאחם 0:1
לעכו: שי דהאן (82)

הפועל דליית אל כרמל - מ.כ. כרמיאל צפת 3:4
לדליית אל כרמל: איחסן חלבי (38 ו-90), יוחאי אהרוני (60 ו-87). לכרמיאל צפת: אילן סוויסה (41), גבריאל מלול (51), איליה זאיקה (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully