וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל באר שבע: בלדוט וביטון מחוץ לסגל

החלוץ והקפטן נותרו מחוץ ל-18 של קשטן, שלומי לוי הצעיר יפתח בהתקפה. בב"ש: בסיט בחוד לצד אסולין (ש', 17:00, ס' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 15 שנה לא ניצחה בני יהודה את הפועל באר שבע במשחק ביתי. אמנם בחלק מהזמן היתה באר שבע בליגה השנייה, אך עדין מדובר בנתון מדהים.

*הניצחון האחרון של הפועל באר שבע בחוץ על בני יהודה הושג אי שם בפברואר 2004 (0:1, אופיר חיים).

*מתוך שבעת המפגשים האחרונים עולה תמונה עגומה לקהל שמתכנן להגיע: ארבעה משחקים הסתיימו בתוצאה 0:0.

* בני יהודה לא ניצחה ארבעה משחקים ברציפות וצברה רק נקודה אחת מתוך 12 האפשריות.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

המאמן דרור קשטן הטיל היום פצצה בחדר ההלבשה, כאשר פירסם את רשימת ה-18 שמתלבשים למשחק והותיר מחוץ לסגל את הקפטן אסי בלדוט ואת החלוץ משה ביטון. השניים קיבלו בתדהמה את ההודעה ומחר הם צפויים לראות את המשחק מהיציע. גם הקשר עומרי אפק, שעדיין לא החלים לחלוטין, נשאר מחוץ לסגל. קשטן מתכנן מספר שינויים, כאשר עוז ראלי יפתח בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של כפיר אדרי שיסופסל. שני שינויים נוספים הם חזרתו של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן לקישור והצבתו של החלוץ הצעיר שלומי לוי באגף ימין של ההתקפה לצידו של פיני בלילי. הבלם הפצוע איבן גארידו שסובל משבר ברגלו צפוי לחזור בתוך כחודש להתאמן עם הקבוצה.

החלוץ הבולגרי דין חריסטוב שלא הרשים בגביע הטוטו שוחרר מהקבוצה, כאשר מי שהחל להיבחן ביומיים האחרונים וימשיך להתאמן עם הקבוצה גם בשבוע הבא הוא החלוץ הארגנטינאי אנטוניו פיירגווידי שהגיע השבוע למבחנים בקבוצה.

הפועל באר שבע:

למרות שלא כבש עדיין העונה ב-11 משחקי הליגה בהם שותף, ההופעה של החלוץ איברהים בסיט בשבוע שעבר הספיקה לניר קלינגר כדי להחליט שיעלה בהרכב. במהלך השבוע התלבט המאמן מי יחליף את ריקרדו פרננדש בקישור האחורי ונראה כי וויליאם סוארס, שהוסט מעמדת הבלם למרכז השדה וכבש שער ניצחון דרמטי בשבוע שעבר, יתופקד לצד ליאור ז'אן. קלינגר הקרין כהרגלו קלטות של הקבוצה היריבה ושם את הדגש על ההתקפה של בני יהודה. המועדון פנה להנהלת בני יהודה בנוגע לאירוח באצטדיון בלומפילד וביקש לארח את אוהדיו ביציעים 2 ו-3 במקום ביציעים 4-5, לאור מזג האוויר הסוער. במקביל, הנהלת הקבוצה פנתה לאוהדים לשמור על רכוש האצטדיון ולא להתפרע. החלוץ הבולגרי צ'בטן גנקוב מועמד גם לקבוצות גדולות בפולין ולא בטוח שיגיע. המשא ומתן עם יחיאל צגאי אמור להסתיים במהלך הימים הקרובים.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פדרו גלבאן

אחרי שהחמיץ מספר משחקים בשל פציעה, ישוב גלבאן להרכב הפותח וינסה להוציא את העגלה הזהובה מהבוץ בו שקעה. גלבאן הוא מלך השערים של הקבוצה עם חמישה כיבושים והשחקן הכי יצירתי בסגל, ואולי חזרתו להרכב תיתן השראה גם לשאר השחקנים בחלק ההתקפי.

הפועל באר שבע: אברהים בסיט

המשחק הראשון של החלוץ הגנאי בעל הנעליים הכתומות במדי בני סכנין, הוכיח שמדובר בשחקן עם פוטנציאל בלתי רגיל – שחקן טכני, מהיר ומסוכן ברחבה. התקווה הזאת שקעה במהלך הזמן, כשבסיט הציג יכולת בינונית בהפועל פתח תקוה ונזכר לכבוש בעיקר במחזורים האחרונים של העונה והגיע להפועל באר שבע על תקן שחקן מבטיח עם משכורת נמוכה שאמור להוות תחליף ראוי מהספסל. הבעיה של בסיט העונה היא שהוא יודע להבריק אחת לכמה משחקים וקונה את לבם של האוהדים וניר קלינגר. האם התקווה הזאת תתממש?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, אביב חדד, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, שלומי לוי, פיני בלילי.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ליאור ז'אן, דוד רביבו, מאור מליקסון; ליאור אסולין, אברהים בסיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully