וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - אשדוד: נפרדים ממתן אוחיון

הבלם יפתח בשורות האורחים בפעם האחרונה לפני המעבר לבלגיה, גרגורי מתלבט בין נבו מזרחי ומקרייב (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* עד כה נערכו שבעה מפגשי ליגה בין קרית שמונה לאשדוד בליגת העל. המאזן בין השתיים עומד על שלושה ניצחונות לאשדוד, אחד בלבד לקרית שמונה ושלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

* במשחק רבע גמר גביע הטוטו שנערך בין שתי הקבוצות לפני שבוע, ניצחה קרית שמונה 0:1.

* בכל שלושת הניצחונות של אשדוד, תוצאת הסיום הייתה 0:2, כשבשישה מתוך שבעה מפגשים נכבשו שערים.

* הניצחון היחיד והבודד של קרית שמונה על אשדוד היה בעונתה הראשונה בליגת העל (2007/8) במחזור השלישי בו ניצחו שחקניו של רן בן שמעון 1:2 את אשדוד משערים של סלאח חסארמה
שיפתח ועמנואל אמנגואה שלא נמצא כבר בקבוצה.

* העונה האחרונה של קרית שמונה בליגת העל (08/09) בכל מפגש מול האשדודים עמד מאמן אחר על הקווים של הקבוצה הצפונית. זה התחיל במישל דיין עבר דרך איציק בוזורגי ונגמר באלי כהן.

מפתחות וטקטיקה

עירוני קרית שמונה:

מאמן קרית שמונה רן בן שמעון ביקש משחקניו ביממה האחרונה לטפל בגופם בדרך הטובה ביותר לאחר 120 הדקות בהם שיחקו לפני כיומיים במסגרת גביע הטוטו נגד בני יהודה. המאמן אף הזהיר את שחקניו מהחלק ההתקפי של מ.ס. אשדוד בשבת. סאלח חסארמה, אורי שטרית ואופיר חמו, שקיבלו מנוחה בגביע הטוטו, צפויים לשוב להרכב. גם ברק בדש, שבמחזור האחרון לא פתח אבל שיחק בגביע הטוטו, צפוי לשוב לחוד ההתקפה בליגה. בן שמעון הראה קטעי וידאו לשחקניו וביקש מהם: "אל תחשבו על מה שהיה עד עכשיו. כל זה מאחורינו. אתם צריכים לחזור ולנצח". בתוך כך, בקבוצה עושים מאמצים לצרף בהשאלה את קשרה הפורטוגלי של מכבי חיפה אדריאן סילבה.

מ.ס. אשדוד:

באשדוד מתייחסים ברצינות רבה למשחק החוץ וכבר היום (שישי) תעשה הקבוצה את דרכה צפונה והשחקנים ילונו בבית הארחה בסמוך לקרית שמונה על מנת לחסוך מחר את הנסיעה הארוכה והמפרכת, ובכדי שהשחקנים יוכלו להתרכז במשחק ולהימנע מעייפות. הבלם מתן אוחיון שחתם השבוע במדי שרלרואה הבלגית, נצטווה על ידי ראשי אשדוד לשוב ארצה ולקחת חלק במשחק מחר. אוחיון ינחת היום בישראל, יצטרף מחר לחבריו, וצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של ישראל ראש. הבלם אפה אמברוז עדיין לא חזר מחופשת המולדת בניגריה שם אמור היה להתחתן עם בחירת ליבו. אמברוז היה מתוכנן לחזור כבר לפני כשבוע ארצה אולם מועד חזרתו נדחה כבר שלוש פעמים כאשר הוא סיפר לראשי אשדוד כי מועד חתונתו נדחה והפעם הוא מבטיח לשוב לישראל כבר בתחילת השבוע הבא.

הצוות המקצועי לא תירגל הרכב פותח באימון הבוקר אולם לא נראה שיהיו שינויים משמעותיים מה-11 שפתחו בשבוע שעבר, כאשר ההתלבטות היחידה היא בחוליית ההתקפה, שם מתחרים נבו מזרחי ודמיטאר מקרייב על מקום בהרכב לצידו של עידן שריקי, כאשר נראה כי בסופו של דבר מקרייב יקבל עדיפות ויפתח.

יעמדו למבחן

ברק בדש (עירוני קרית שמונה)

ברק בדש, שכבש בפעם האחרונה במחזור ה-12 בתיקו מול מכבי פתח תקוה את שערו השני העונה יצטרך להוכיח מחר לרן בן שמעון שעם כל התקופה הרעה ועל רקע העובדה שהחלוצים פצועים, הוא יכול לעשות את העבודה ולשוב לכבוש כפי שעשה מול מכבי תל אביב בבלומפילד.

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

החלוץ המוכשר מתקשה לאחרונה במלאכת הכיבושים וכבש העונה שני שערים בלבד. בצוות המקצועי מאמינים ששריקי יוכל לחזור לעצמו ואם גם דימיטאר מקרייב יתעורר לצידו, עשויה אשדוד לזנק עוד יותר לעבר החלק העליון של הטבלה.

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חימוב (דני עמוס), אורי שטרית, יניב לביא, סלאח חסארמה, אלעד גבאי, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אופיר חמו, ווילאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה (לואיי טהה), מתן אוחיון, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב (נבו מזרחי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully