וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "המונדיאל בקטאר צריך להתקיים בחורף"

נשיא פיפ"א ספ בלאטר מודה שינואר זה "התקופה האידיאלית לגביע העולמי בקטאר", וטוען: "יש עוד מספיק זמן לסדר את זה"

האם פיפ"א תצליח להילחם בשמרנות של הארגון ותסתגל למציאות? ייתכן מאוד שכן. היום (שישי) נשיא פיפ"א ספ בלאטר טוען שהוא מצפה שמשחקי הגביע העולמי בקטאר ב-2022 ייערכו בחורף, ולא כמיטב המסורת של המונדיאלים שנערכים בקיץ.

כידוע, ההחלטה לקיים את המונדיאל בקטאר עוררה לא מעט מחלוקות, וזאת מאחר שבחודש יוני - החודש שבו נערך הגביע העולמי כמיטב המסורת - החום בקיץ במדינה המזרח תיכונית הוא בלתי נסבל, ומגיע ל-40 מעלות צלזיוס בצל.

אומנם הקטארים הצהירו שהאיצטדיונים יהיו ממוזגים, אבל כדורגלנים רבים הטילו ספק ביכולת שלהם לשרוד בכאלו תנאים. בלאטר, שנמצא בדוחא לקראת פתיחת משחקי אליפות אסיה, כבר שמע את התלונות לא פעם, והיום אמר: "אני מצפה שהגביע העולמי יתקיים בחורף. יש לנו מספיק זמן לבחון את הסוגיה, יש עוד 11 שנים, אבל אנחנו חייבים להחליט מהי התקפה האידיאלית לקיים את המונדיאל הכי מוצלח שאפשר, וזה אומר או בינואר או בסוף השנה".

כמובן שקיום המונדיאל בחורף (לפחות בצד הצפוני של כדור הארץ) ייאלץ את הליגות המקומיות ליצור שינויים גדולים מאוד בלוח הזמנים. יואכים לב, מאמן נבחת גרמניה, כבר אמר שקיום המונדיאל בחורף 2022 ייצור בעיות גדולות למדינות אירופה ולאוהדים באירופה. "בכל הטורנירים האחרונים מיליוני אוהדים בילו ברחובות וחגגו את הכדורגל", אמר לב, "אבל אף אחד לא ייצא לרחובות בחורף של אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully