וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: סטיבנייג' הדהימה את ניוקאסל עם 1:3

הקבוצה מהליגה הרביעית הדהימה את ניוקאסל והדיחה אותה מהמפעל. ארסנל סיימה ב-1:1 עם לידס, ווסטהאם - בארנסלי 0:2

בעוד שהפרמיירליג יוצאת לפגרה של שבוע אחרי סדרת משחקי חג המולד המעייפים, הכדורגל האנגלי עבר היום (שבת) למוד של גביע, עם לא פחות מ-27 משחקים בפתיחת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי המפואר, וכיאה לגביע האנגלי, היו לא מעט הפתעות. המדהימה שבהם הגיעה דווקא מסטיבנייג', הקבוצה הקטנטנה מהליגה הרביעית, שהדהימה את ניוקאסל עם 1:3 והדיחה אותה מהמפעל. גם לידס סיפקה הפתעה כשסיימה בתיקו 1:1 מפתיע במיוחד מול ארסנל, לאחר שהאחרונה השוותה רק בדקה ה-89.

הפתעה גדולה גם כן הגיעה מסנדרלנד, שם הפסידה הקבוצה המקומית 2:1 לנוטס קאונטי מהליגה השלישית. קבוצה נוספת מאותה ליגה שעלתה על חשבון קבוצת פרמיירליג היא סאות'המפטון, שגברה 0:2 על בלקפול ודקל קינן. ווסטהאם חלפה על פני בארנסלי עם ניצחון 0:2 ובוטלון, עם תמיר כהן ששיחק 59 דקות, ניצחה את יורק סיטי בתוצאה זהה.

ארסנל - לידס 1:1

קבוצת הפרמיירליג האחרונה שזלזלה בלידס הייתה מנצ'סטר יונייטד, וזה נגמר בסנסציה של הגביע האנגלי בשנה שעברה כשג'רמיין בקפורד העניק ללבנים מהליגה השלישית 0:1 על השדים האדומים באולד טראפורד. אז קראנו לזה סנסציה, אבל אימפריית העבר הייתה קרובה לעשות את אותו הדבר גם לארסנל הערב. הקבוצה של סימון גרייסון הובילה 0:1 באצטדיון האמירויות על ארסנל בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי עד הדקה ה-89 והפנדל המוצלח של ססק פברגאס שאיזן ל-1:1, שישלח את שתי הקבוצות לגומלין ב-18 בינואר באלנד רואד.

התותחנים החמיצו כמה הדמנויות לא רעות במחצית הראשונה ודווקא האורחת היא זו שעקצה ראשונה בדקה ה-54, כשרוברט סנודגראס כבש בפנדל אחרי שדנילסון הכשיל את מקס אלאן גריידל. התותחנים הפעילו לחץ במטרה להשוות והמשיכו להחמיץ, כשניקלאס בנדטנר ואנדריי ארשבין מראים יכולת רעה, אבל בדקה ה-89 באה הישועה כשהמחליף תיאו וולקוט הוכשל על ידי בן פארקר. מחליף נוסף, ססק פברגאס, בעט את הפנדל פנימה, קבע 1:1 ושלח את ההתמודדות למפגש נוסף. מותח זה בטוח יהיה.

ווסטהאם - בארנסלי 0:2

בצל התבוסה 5:0 לניוקאסל לפני שלושה ימים, ווסטהאם חזרה לאפטון פארק כשהיא נחושה לפצות את אוהדיה מול יריבה חלשה ממנה על הנייר, המדורגת במקום ה-16 בליגת המשנה. ג'ונתן ספקטור, שנהנה בגביעים השונים וכבר כבש השנה צמד נגד מנצ'סטר יונייטד בגביע הליגה, הבקיע בדקה ה-29, פרדריק פיקיון הכפיל בדקה ה-90 ואברהם גרנט יכול לנשום לרווחה.

בולטון - יורק סיטי 0:2

תמיר כהן פתח לראשונה העונה בהרכב ושיחק 59 דקות מספר ימים בלבד אחרי שחזר לאנגליה בתום שבועיים קשים בהם איבד את אביו. בולטון שלו התקשתה מאוד נגד קבוצה מליגת הקונפרנס עד שקווין דייויס כבש בדקה ה-83 ויוהאן אלמנדר הכפיל בדקה ה-89.

סאות'המפטון - בלקפול 0:2

איאן הולוואי העלה למשחק הרכב שכלל לא מעט מחליפים, ביניהם דקל קינן שבשבועות האחרונים לא הרבה לשחק, וזה עלה לקבוצה שלו בהדחה אחרי הפסד ליריבה מהליגה השלישית. לי ברנארד, אקס טוטנהאם, כבש בדקה ה-53 וגילרמה דן פראדו חתם בדקה ה-89.

סטיבנייג' - ניוקאסל 1:3

ההפתעה של הערב נרשמה בעיר הקטנה סטיבנייג', שם הקבוצה המקומית המשחקת בימים רגילים בליגה הרביעית באנגליה, הדהימה את ניוקאסל מהפרמיירליג עם 0:2 מהמם. האורחים מהליגה הבכירה היו לא רחוקים מלמצוא את השער במחצית הראשונה, אבל החמצות של בארטון ובסט מנעו זאת ממנה. בהמשך החלה סטיבנייג' להשתלט על המשחק, הגיעה להזדמנויות רבות בהרבה מניוקאסל, והיתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש.

בדקה ה-50 ניסה סטייסי לונג בעיטה אל השער, הכדור פגע בראשו של מייק וויליאמסון, הפתיע את קרול והלך אל הרשת. הקהל המקומי לא ידע את נפשו מרוב אושר, והשמחה הוכפלה חמש דקות מאוחר יותר, כשבדקה ה-55 ירה מייקל בוטסוויק את השני של המקומיים, וניוקאסל נראתה בהלם. מאמציהם של האורחים לחפש את השיוויון הפכו למסובכים עוד יותר בדקה ה-71 כששייק טיוטה ביצע עבירה חריפה על ג'ון אשטון וראה את הכרטיס האדום.

האורחים לא ויתרו, המשיכו ללחוץ על שערה של סטיבנייג', ובדקה ה-92 עשו לא מעט דפיקות לב לאוהדים המקומיים. ג'ואי בארטון ירה טיל אדיר מחוץ לרחבה שטס מעל ידיו של השוער המקומי, וניוקאסל פתאום שוב במשחק, עם שתי דקות לסיום זמן הפציעות. אלא שזה היה הערב של המארחים, ודקה מאוחר יותר החגיגה שלהם הושלמה, כשסטייסי לונג שלח כדור נהדר אל פיטר ווין, וזה הקפיץ מעל שוער ניוקאסל כדי לקבוע את השלישי, ואוהדי סטיבנייג' יצאו לחגוג ברחובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סנדרלנד - נוטס קאונטי 2:1

הפתעה נוספת סיפקה נוטס קאונטי מהליגה השלישית, שלא נבהלה מיריבה עדיפה שהעלתה בהרכב שחקנים כמו דארן בנט ואסמואה גיאן, ושער של קרייג ווסטקאר כבר בדקה החמישית העניק לה 0:1. לי יוז הכפיל בדקה ה-75 ובנט רק צימק בפנדל בדקה ה-81.

מילוול - בירמינגהאם 4:1
למילוול: דני סקופילד (90). לבירמינגהאם: מאט דרבישייר (17, 45), דייויד מרפי (27), קמרון ג'רום (72).

שפילד יונייטד - אסטון וילה 3:1
לשפילד יונייטד, ג'יימי וורד (48, פנדל). לאסטון וילה: קייל ווקר (9), מארק אולברייטון (32)

סקנתורפ - אברטון 5:1
לסקנתורפ: מייקל קולינס (46). לאברטון: לואיס סאהה (4), ג'רמיין בקפורד (33), שיימוס קולמן (58), מרואן פלאיני (73)

האל סיטי - וויגאן 3:2
להאל סיטי: ניק בארמבי (73, 89). לוויגאן: מוחמד דיאמה (21, 76), קאלום מקמנמן (56)

בלקבורן - ק.פ.ר 0:1
לבלקבורן: דייויד הולייט (77)

פולהאם - פיטרבורו 2:6
לפולהאם: דיומנסי קמארה (32, 59, 75), דיקסון אטוהו (45), זולטאן גרה (66), ג'ונתן גרינינג (89). לפיטרבורו: לי טומלין (70), גרנט מקאן (פנדל, 86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully