וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקינס סירב להאריך את חוזהו במכבי תל אביב

7.1.2011 / 9:41

הצהובים הציעו לגארד, שמשתכר כ-344 אלף דולר לעונה, חוזה לשנתיים. נמשכות המחלוקות בהנהלה סביב עתידו של הנדריקס

קובי אליהו

צפו בתגובות מהניצחון על 74:88 על מכבי ראשון לציון אמש

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההצלחה המקצועית של מכבי תל אביב נותנת את אותותיה, ונראה כי קברניטי המועדון מחפשים המשכיות. לוואלה! ספורט נודע כי כצעד ראשון שננקט, מכבי מנסה להאריך את חוזהו של דורון פרקינס והציעה לו להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. אלא שנראה כי בינתיים הצהובים נתקלים בקשיים בביצוע המהלך.

למרות שמכבי תל אביב הציעה לשדרג לגארד את שכרו משמעותית בעונה הבאה, פרקינס השיב להנהלה בשלילה לעת עתה, כשהוא מדגיש שהוא מבקש לדחות את החלטתו עד לסיום העונה. כידוע, דייויד בלאט קיים עם פרקינס שיחות בקיץ האחרון והבטיח לו להיות שחקן מוביל בקבוצה. ההימור הזה השתלם, כשהשחקן מציג הגנה משובחת, וביורוליג מפגין ממוצעים של 8.7 נקודות, חמישה ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2.3 חטיפות למשחק.

פרקינס, מן הסתם, מודע לעלייה התלולה במניותיו כשחקן ומעדיף להמתין לסיום העונה כדי לבדוק אופציות נוספות לפני שיתחייב להישאר במועדון. פרקינס בן ה-28 הוא אחד השחקנים המעטים ששרדו מהעונה שעברה, כאשר במהלך הקיץ האחרון התארך המשא ומתן הכספי בינו לבין הקבוצה, כששכרו הנוכחי מוערך בכ-344 אלף דולר לעונה.

מקורבים למועדון טוענים כי בחוזה הנוכחי של פרקינס יש למכבי אופציה להאריך את חוזהו של השחקן, אבל למרות זאת, השחקן יכול להשתחרר במידה ויקבל הצעה אטרקטיבית, כך שמכבי רוצים להבטיח את הישארותו גם מעבר לעונה הקרובה ולעשות זאת כבר בשלב הזה.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "אין בכך אמת".

נמשכות המחלוקות בהנהלה סביב הנדריקס

הנהלת מכבי התכנסה אמש לישיבה ביד אליהו לאחר המשחק מול מכבי ראשון לציון, שבמהלכה נמשכו המחלוקות שהתגלעו בתקופה האחרונה סביב הישארותו של ריצ'רד הנדריקס בקבוצה, כשגם בישיבה אתמול תמך פדרמן לשחרר את השחקן, בעוד יושב ראש הקבוצה שמעון מזרחי אמר נחרצות כי יש להשאירו כשהוא מסביר שהישארותו יכולה לתרום לשלבים הבאים באירופה. עוד שוחחו בישיבה על ההיבטים הכספיים הנובעים מהשארת הנדריקס.

כזכור, גם המאמן דייויד בלאט היה מעדיף לראות את הפורוורד האמריקאי נשאר בקבוצה, אולם גם לפני צירופו של מילאן מצ'באן הבהירה הנהלת המועדון למאמן כי יש בכוונתה לשחררו מהסגל ולא מן הנמנע כי התבטאויותיו של המאמן אמש לאחר המשחק לגבי הנדריקס ("הוא היה יוצא מן הכלל בשני צידי המגרש. הנדריקס לא הולך לשום מקום. אנחנו רוצים אותו ואוהבים אותו") נאמרו על ידי המאמן במטרה להפעיל לחץ על ההנהלה בכדי שתשאיר את שחקן.

במוצאי שבת נפגשו בלאט ופדרמן פעם נוספת, ובסיומה של הפגישה הסתמן שהנדריקס יישאר הודות ללחץ שהפעיל המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully