וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "הנדריקס לא הולך לשום מקום"

מאמן מכבי ת"א שם קץ לשמועות לגבי עתיד הפורוורד, הנדריקס: "אני מתרכז רק בקבוצה". בירנבוים: "הם שחקו אותנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי תל אביב לא הציגה יכולת גבוהה, אבל זה הספיק לה ל-74:88 על מכבי ראשון לציון. ובכל זאת, הייתה נקודת אור בוהקת מאוד במשחקם של הצהובים. הפורוורד ריצ'רד הנדריקס, קיבל דקות רבות ונראה נהדר עם 16 נקודות, 7 חסימות ו-6 ריבאונדים. הנדריקס סחט מחמאות והמאמן דייויד בלאט הבהיר כי הוא לא עוזב. כזכור, בהנהלת הקבוצה קיימים חילוקי דעות לגבי עתידו של השחקן, המבוקש בספרד.

"העבודה הקשה השתלמה"

"שיחקנו היום בלי גרין ובלי בלו, שני שחקנים ישראלים שמשחקים בתפקידים של הגבוהים, והיינו צריכים לשנות את הרוטציה. אולי בגלל זה הלך לנו יותר קשה כי שיחקנו בהרכבים לא רגילים. זה אפשר לנו לתת הרבה דקות למילאן והנדריקס, שהיה יוצא מן הכלל בשני צידי המגרש. הנדריקס לא הולך לשום מקום. אנחנו רוצים אותו ואוהבים אותו", סיכם בלאט.

הנדריקס עצמו סיכם: "היה לי משחק טוב. סיימנו חזק אחרי פתיחה לא טובה ואני צריך לתת קרדיט לחברים שעזרו לי. יש הרבה ספקולציות, אבל אני עובד קשה באימונים ומוכיח את עצמי. כשמגיעה הזדמנות, אני נותן את הכל. הכותרות לא מפריעות לי, כי אני לא קורא אותן. אנשים מספרים לי מה נכתב, אבל אני מתרכז בקבוצה. היה לנו משחק טוב היום והעבודה הקשה השתלמה".

בלאט התייחס למשחק הלא טוב של הצהובים: "אני לא אתנגד לזה שננצח בכל משחק 12 או 15 במקום 30-40. על פי איך שהתאמנו במהלך השבוע חשבתי שיהיה משחק גדול שלנו, אבל כרגיל לפי חוק מרפי, קרה בדיוק ההיפך".

בראשון לציון היו מרוצים בסך הכל מההופעה של הקבוצה, למרות ההפסד. "היינו קצרים", אמר מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים. "עשינו עבודה טובה ברוב חלקי המשחק אבל עם המסה של מכבי זה לא פשוט. בשלב כלשהו אתה נגמר מזה. אתה צריך לתפוס אותם יותר קרוב לסוף, כשזה יותר שקול". על ההמשך אמר המאמן: "אני מקווה שהדקות הטובות האלה יביאו אותנו לתקופה שנצבור ביטחון, שיביא לנו ניצחונות". ארון מגי הוסיף על דבריו של מאמנו: "יש למכבי קבוצה טובה עם הרבה גוף. נלחמנו טוב ושיחקנו טוב אבל אני חושב שהם שחקו אותנו בסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully