וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אני לא יכול לבקר את הקבוצה שלי"

מאמן ריאל לא היה נבוך מההפסד ללבנטה בגביע המלך, ומצפה למשחק נגד ויאריאל: "נגדם לא נוכל להרשות לעצמנו להפסיד"

חשבתם שמישהו בריאל מדריד יתרגש מההפסד 2:0 ללבנטה בגביע המלך? תחשבו שוב. אחרי שהבלאנקוס הביסו 0:8 את הקבוצה הספרדית במשחק הראשון, הם היו כבר עם רגל ושבע שמיניות בשלב הבא ולכן גם מצב הרוח של ז'וזה מוריניו לא נהרס אחרי ההפסד אתמול (חמישי). ברבע הגמר ריאל תפגוש את אתלטיקו מדריד.

"אני לא יכול לבקר את הקבוצה שלי", אמר 'המיוחד' בסיום. "זה תמיד משחק קשה נגד לבנטה, אבל לא נתנו לכך את תשומת הלב הראויה. תמיד קשה ליצור מוטיבציה אצל כל אחד מהשחקנים, אבל אני לא יכול לבקר אותם מכיוון שהם הגיעו עם גישה חיובית למשחק".

בדקה ה-62 נכבש השער הראשון ללבנטה בפנדל אותו ניצל ציסקו כשסרחיו גונזאלס ירה טיל נהדר אל המשקוף ופנימה מבעיטה חופשית ארבע דקות לסיום. "זה היה נראה כאילו המשחק יסתיים ב-0:0, אבל הניצחון הוא פרס עבור לבנטה. הם נאבקו חזק והרוויחו את הניצחון. כעת אנחנו נפגוש את אתלטיקו מדריד, ויש לנו משימה קשה לפנינו".

מוריניו גם התייחס לחזרתו של קאקה (נכנס כמחליף בדקה ה-57), שנעדר ממושכות מהמגרשים. "קאקה מתחיל לראות יותר דשא וזה נותן לנו ביטחון", אמר המאמן. "הדבר החיובי הוא שאין בעיה עם הברך שלו אחרי כל משחק. הוא ישחק בוודאות במשחק הבא נגד ויאריאל. האוהדים בברנבאו יראו שוב מדוע הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. היום זה היה אולי משחק שהרשנו לעצמנו להפסיד, אבל במשחק הבא זה לא יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully