וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דניאל מצטרף להפועל חולון

7.1.2011 / 9:11

בסיום הניצחון של מכבי אשדוד על חולון, נפגשו ראשי הקבוצות והחליטו שהשחקן יחזור לקבוצה שבה שיחק בעונה שעברה

בסיום משחק הניצחון של מכבי אשדוד אמש (חמישי) על הפועל חולון נפגשו ראשי שתי הקבוצות כדי לדון בבקשת חולון לשחרר מאשדוד את שחקנה בעונה שעברה שון דניאל. לאחר שיחה קצרה אישרו באשדוד לדניאל, שמיעט לשחק לאחרונה ובמשחק שבו ניצחה אשדוד 70:86 שיחק רק 15 שניות, לחזור לחולון.

אגב באשדוד לא אהבו את העובדה שבחולון פנו לשחקן ערב המשחק בין שתי הקבוצות, והיו מעדיפים שהפנייה הייתה נעשית לאחריה. דניאל סיכם את תנאיו בחולון וצפוי לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במחזור הבא מול מכבי תל אביב.

דניאל (21,1.97) בנו של שחקן העבר מוטי דניאל ונכדו של מוסא דניאל, גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ובגיל נוער החליט לעבור לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, עמה זכה בשתי אליפויות, ובמקביל זכה באליפויות בתי הספר עם הגימנסיה הריאלית ראשון לציון. דניאל שקל לצאת לשחק במכללות בארצות הברית, אך לבסוף נשאר בארץ וחתם במדי הפועל יקנעם/מגידו מהלאומית והיה מהשחקנים המובילים בקבוצה.

בעונת 2008/9 שיחק לראשונה בליגת העל במדי עירוני רמת גן, ובמדיה אף פתח את העונה שעברה, אך במהלך העונה הצטרף להפועל חולון בה רשם ב-12 משחקים 2.6 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה רשם דניאל 2.9 נקודות בממוצע למשחק ב-10 משחקים בהם שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully