וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאמין ביכולות שלי לשנות את המומנטום"

אחד המועמדים להתמנות למאמן ת"א אביב התראיין. תקרית בחדר ההלבשה בין אבידור לסידיבה, שצעקו אחד על השני

במכבי תל אביב ממתינים עדיין להחלטת הבעלים מיטש גולדהאר בנוגע לזהות המאמן החדש לקבוצה ואם לא תהיה הפתעה יוצאת דופן, תיפול ההחלטה בין רוני לוי למוטי איוניר. גולדהאר קיבל לידיו את כל הפרטים הנחוצים על השניים הללו, לאחר שנציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס וגם המנכ"ל עוזי שעיה בנו עבורו תיק עבודה נרחב על כל אחד מהמועמדים ובתוכו יתרונות, חסרונות, רזומה והישגים, כשבנוסף לכך התייעצו השניים עם מספר אנשי מקצוע בכירים בעולם הכדורגל בישראל והוסיפו לתיק גם את דעתם של אותם מומחים.

נכון לעכשיו נראה כי בתוך 48 שעות עשויה להתקבל ההחלטה, אולם בסביבתו של הבעלים מבהירים שאמנם השאיפה היא שימונה מאמן עד משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים, אך מכיוון שמדובר בהחלטה הרת גורל עבור המועדון, לא מן הנמנע כי גולדהאר ייקח לעצמו פרק זמן נוסף כדי להחליט על זהות המאמן. לכן קיימת אפשרות שהמאמן הזמני איציק עובדיה יעמוד על הקווים גם ביום שני בבלומפילד.

בהמשך הבוקר התראיין רוני לוי ברדיו ירושלים והתבטא בנוגע לסיכויים שלו להגיע ולאמן את הצהובים. "אבי נמני זה שם גדול במכבי תל אביב", הקדים ופירגן למנג'ר המפוטר. "בשיחות שהיו לי אמרתי שזה אתגר כי יש פה סגל שחקנים מצוין ואפשר לעשות דברים יפים, לא רק בעונה הזו אלא גם בשנים הבאות. אני לא מכיר הרבה אנשים שיגידו 'לא' למכבי. אני מאמין ביכולות שלי לשנות את המומנטום".

ישראליביץ' צפוי להיות כשיר

עניין נוסף שעלה על הפרק בימים האחרונים הוא השינויים בסגל השחקנים בחודש הקרוב, שאינו ללא קשר לזהות המאמן החדש שיוחתם. "למכבי תל אביב יש סגל שחקנים מצוין", אמר גורם המקורב לגולדהאר לוואלה! ספורט. "המועדון הזה לא צריך שחקנים חדשים, המועדון הזה צריך קודם כל שינוי בגישה. הבעלים רוצה לראות מעתה והלאה שחקנים שייתנו את הלב שלהם עבור המועדון. שחקנים ייצטרכו לירוק דם על המגרש. להראות אופי, לחימה והרבה מאוד לב. גולדהאר מצפה לראות שחקנים עם גישה חיובית עם המון לב ונשמה. גם המאמן החדש שיגיע יידע שזוהי הוראה חד משמעית של הבעלים ושזה יהיה אחד הקריטריונים להרכבת ההרכב הפותח במשחקים הבאים של הקבוצה", הוסיף הגורם.

בשלב זה לא מתכוון גולדהאר לפתוח שוב את הכיס ולהביא שחקני חיזוק נוספים במהלך חלון ההעברות של ינואר. "כל שחקן שנמצא כעת בסגל, יקבל הזדמנות להראות את יכולתו ובעיקר את האופי ממנו הוא עשוי", הוסיף הגורם. "זה בכלל לא משנה אם זה שחקן צעיר, בכיר או ותיק וגם לא חשוב אם הוא זר או ישראלי. מעכשיו ישחקו על המגרש רק אלו שיראו שהם עשויים מהחומר שממנו צריכה להיבנות מכבי תל אביב וזאת על מנת להחזיר את המועדון הזה לימים הגדולים שלו ולהציג שוב קבוצה חזקה שתתבסס בצמרת הכדורגל הישראלי. גולדהאר יודע שהתוצאות על המגרש חשובות מאוד אבל הדרך והצורה שבה הקבוצה תשחק חשובים לו עוד יותר. הוא מוכן לקבל הפסדים ובלבד שיראה שחקנים שנותנים את הלב והנשמה ומוכנים 'להיהרג' על המגרש עבור הסמל והמועדון".

מכבי תל אביב ערכה הבוקר אימון נוסף בהדרכת עובדיה לקראת המשחק ביום שני. סגל מלא עמד לרשות המאמן, כאשר גם גיז'רמו ישראלביץ', שהחלים מפציעה, התאמן וצפוי להיות כשיר למשחק ביום שני. מההתמודדות ייעדר ג'יבריל סידיבה, שהורחק בגביע הטוטו. הלחץ בין השחקנים מתחיל לתת את אותותיו גם באימון הקבוצה, כאשר היום היו מעורבים סידיבה והחלוץ יובל אבידור בתקרית בחדר ההלבשה, שכללה חילופי האשמות וצעקות, דבר שהחל עוד קודם לכן בתיקול מסוכן בין השניים. בסיום התקרית לחצו השניים ידיים. החלוץ ברק יצחקי, שנמצא בשלבי החלמה מתקדמים אחרי הניתוח בברכו, צפוי להתחיל מחר לראשונה באימוני ריצה עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully