וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה רמון תשתתף במרתון החתירה בטבריה

אלמנתו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל תהיה חלק מקבוצת שייטי תל אביב. באיגוד החתירה רוצים לארח את אליפות העולם 2012

באיגוד החתירה הישראלי ובמועדון השייט של טבריה בחונים את האפשרות להגיש מועמדות לארח בישראל את אליפות העולם 2012 בחתירה ומרתון החתירה הבינלאומי בכנרת שיתקיים מחר (שישי) יהווה פיילוט נוסף עבור האיגוד לבחינת היכולת הארגונית, בטרם תתקבל ההחלטה הסופית האם להתמודד על זכות האירוח. איתן עובד, חבר מועצת העיר טבריה והרוח החיה מאחורי ה- Row Galilee מאמין שבשנה הבאה נזכה לארח כאן את אליפות העולם: "באיגוד העולמי ה-FIZA קיבלו בהתלהבות את האפשרות שנבקש לארח את האליפות. יש לנו תנאים מצויינים בישראל לקיים כזו תחרות. נצטרך לבחון את הנושא לעומק באיגוד שכן לצורך אירוע כזה אנו זקוקים לתקציבים גדולים, אם נמצא לכך פתרון אני מאמין שכל הדברים האחרים יסתדרו".

מחר (שישי, 08:00) בבוקר יוזנק מרתון החתירה השני. בין המשתתפים נמצאת גם רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט הישראלי הראשון, אילן רמון ז"ל, אשר תתחרה לראשונה בחייה בתחרות חתירה רשמית כחלק מהשמינייה של מועדון שייטי תל אביב. בשנה שעברה רמון נכחה באירוע על תקן מעודדת, הפעם היא עושה זאת כחותרת פעילה.

למרתון שנערך זו הפעם השנייה בחסות עיריית טבריה והתאחדות בתי המלון בעיר הגיעו שייטים מגרמניה ובראשם מרסל האקר, שזכה במשחקים האולימפיים בסידני במדליית הארד. ב-2002 הוא זכה בתואר אלוף העולם בחתירה, ב-2003 וב-2006 זכה בתואר סגן אלוף העולם וב-2009 זכה במדליית הארד באליפות העולם.

משתתפי מרתון החתירה יזנקו מטיילת יגאל אלון בטבריה למסלול משולש מסומן לאורך שישה ק"מ עד לחמי טבריה וחזרה, כך שהקהל יוכל לצפות בתחרות מהחוף.

  • עוד באותו נושא:
  • רונה רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully