וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לגרנט שני משחקים להציל את משרתו

התבוסה 5:0 בניוקאסל ערערה את מעמדו של מאמן ווסטהאם. הבעלים גולד וסאליבן זועמים, אך יחכו שבוע לפני ההחלטה

התבוסה 5:0 בניוקאסל, ערערה מאוד את מעמדו של אברהם גרנט. על פי מספר דיווחים, בעלי ווסטהאם דייויד גולד ודייויד סאליבן זועמים על התצוגה המבישה ושוקלים לפטר את המאמן הישראלי. חלק מכלי התקשורת טענו כי ההחלטה על סיום תפקידו של גרנט כבר התקבלה, אך נותרה שאלת העיתוי. כזכור, ווסטהאם לקחה שמונה נקודות מארבעת המשחקים האחרונים עד התבוסה ברביעי ואף עלתה זמנית למקום ה-15 לפני ששבה בבושת פנים למקום האחרון.

ב"גרדיאן" טוענים הערב (חמישי) כי גרנט ינהל את המשחק הביתי נגד בארנסלי בסיבוב השלישי בגביע האנגלי וכן את משחק חצי גמר גביע הליגה בבירמינגהאם ביום שלישי. אחרי שני המשחקים הללו, תתקבל החלטה סופית לגבי עתידו. לפי הדיווח, הבעלים כבר שוחחו עם גרנט על התבוסה בניוקאסל, אך כרגע לא מתכננים ישיבת חירום ויחכו שבוע. משחק הליגה הבא של ווסטהאם, אגב, יהיה מול ארסנל באפטון פארק.

גרנט עצמו התנצל בפני האוהדים על התבוסה בראיון לאתר הרשמי: "אנחנו לא מרוצים מההופעה ומהתוצאה, אבל עשינו דברים יפים לפני כן ונחזור לזה. ברור שאנחנו מאוכזבים לחזור למקום האחרון, אבל מה שחשוב זה המיקום שלנו בסוף העונה. כבר היינו במצב גרוע יותר מבחינת נקודות, אנחנו קרובים לקבוצות שמסביבנו ואסור לנו לשכוח את היכולת במחזורים האחרונים.

"יש לנו ביטחון בעצמנו כי אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים לשחק טוב ולקחת נקודות. אני בטוח שנחזור ליכולת הטובה במהירות. נישאר חיוביים, אסור לשפוט דברים לפי משחק אחד. חזרנו בעבר אחרי תוצאות רעות וכך יהיה גם הפעם. אני לא אוהב איך ששיחקנו, אבל זה קורה. סנדרלנד הפסידה 6:0 בניוקאסל ויצאה מחוזקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully