וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש כבשים גם בתחתית

בפינת הכבשה השחורה אנחנו מסמנים השבוע את מכבי באר שבע, שאמורה לנצח את הכח עמידר רמת גן, ואת בני סכנין שתפתיע את מכבי נתניה

משחק מספר 6 (שישי): מכבי באר שבע – הכח עמידר רמת גן 1.65, 2.75, 3.60

קרב התחתית בליגה הלאומית מפגיש שתי קבוצות שנאבקות על חייהן, אבל גם כאלה שיודעות שרק משבר אמיתי שלהן יקרב את הפועל נצרת עילית ואחווה עראבה אליהן. הכח נמצאת במקום ה-14 ואילו באר שבע במקום ה-11, כאשר אנחנו מסמנים השבוע את הקבוצה מבירת הנגב ככבשה השחורה. לבאר שבע יש העונה שלושה ניצחונות, לכאורה כמות נמוכה מאוד, אבל בשלושת המחזורים האחרונים הקבוצה ניצחה פעמיים (0:2 את הפועל כפר סבא ו-2:4 את עירוני ג'ת). אנחנו מאמינים שלמרות ההפסד האחרון לנצרת, באר שבע תשיג ניצחון מול הסגולים.

ההימור: 1

משחק מספר 62 (שבת): מכבי נתניה – בני סכנין 1.65, 3.15, 3.95

קל מאוד להגיד שבני סכנין הולכת לקראת הפסד נוסף, אבל אם נתבונן בתוצאה המפתיעה של שחקניו של סלובודאן דראפיץ' בשבוע שעבר, ניווכח שלנתניה לא הולך להיות קל מול מי שנחשבת נכון להיום אחת הקבוצות החלשות בליגה. סכנין ניצחה 0:1 במחזור האחרון את עירוני קרית שמונה ועוד לפני הפגרה הקצרה היא הפסידה רק 1:0 להפועל עכו. בשלושת המחזורים האחרונים הקבוצה שנמצאת במקום האחד לפני אחרון ספגה שני שערים בלבד, ואנחנו מאמינים שסכנין תסיים לפחות בתיקו.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully