וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב אדום לוהט

הפועל תל אביב מגיעה לקרב נגד הפועל אשקלון עם כוונות ברורות שלא למעוד, אבל אותנו מעניין לדעת מי יכבוש יותר שערים: בן שהר או טוטו תמוז. וגם מי יצטיין בבארסה: פדרו או וייה?

משחק מספר 69 (שבת): טוטו תמוז – בן שהר 2.60, 1.90, 3.0

ברור לכולם שבן שהר מתחיל לחזור לעניינים בהפועל תל אביב והצמד בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה אמור לתת לו לא מעט ביטחון. מנגד, מי שחווה דעיכה קטנה הוא דווקא טוטו תמוז, שיכולותיו המצוינות מפתיחת העונה לא נראות לאחרונה. למרות זאת, תמוז הוא עדיין הכובש המצטיין של האדומים ויש לו כבר תשעה שערים בעוד לשהר יש ארבעה בלבד. לא פשוט להחליט מי מהם יכבוש יותר במשחק הליגה נגד הפועל אשקלון, אבל אם אתם בקטע של סיכונים, בואו נלך צעד נוסף עם שהר.

ההימור: 2

משחק מספר 80 (שבת): פדרו – דויד וייה 3.05, 2.10, 2.25

ברצלונה פשוט לא מפחדת מאף קבוצה שעומדת מולה ובמשחקי הליגה שלה היא מאפשרת לשחקנים שלה לעשות כל מה שהם רוצים על המגרש, והם כמובן מנצלים את העמדה הזו. וייה כבש עד עכשיו 11 שערים, פדרו כבש שלושה שערים פחות. אם מסתכלים על מומנטום, הרי שפדרו חתום על שני השערים במשחק הליגה האחרון נגד לבנטה (1:2), ואילו שבוע קודם לכן פדרו ו-וייה כבשו צמד כל אחד. לא הולך להיות פשוט להמר מי יכבוש יותר נגד לה קורוניה, אבל אנחנו הולכים עם פדרו.

ההימור: 1

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully