וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: ריאל הפסידה ללבאנטה אך עלתה לרבע הגמר

הבלאנקוס הפסידו 2:0 אך עלו בזכות היתרון מהמשחק הראשון וסידרו לעצמם דרבי מדרידאי מול אתלטיקו. מאיורקה הודחה

תמונת רבע גמר גביע המלך הולכת ומתבהרת, ואחרי שברצלונה, לה קורוניה וסביליה כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא, השלימו הערב (חמישי) שאר הקבוצות את תמונת רבע הגמר. ריאל מדריד עברה כצפוי את לבאנטה אחרי שהגיעה עם יתרון של שמונה שערים מהמפגש הראשון, אבל נאלצה לרדת בצד המפסיד לאחר שלבאנטה ניצחה 0:2. ריאל תפגוש ברבע הגמר את אתלטיקו מדריד לדרבי עירוני, לאחר שזו סיימה ב-1:1 עם אספניול (אתלטיקו ניצחה 0:1 במשחק הראשון). מאיורקה הודחה על ידי אלמריה, שתפגוש את דפורטיבו לה קורוניה, בטיס הפתיעה את חטאפה וסידרה לעצמה מפגש עם ברצלונה בעוד ויאריאל עברה את ולנסיה ותתמודד ברבע הגמר מול סביליה.

ריאל מדריד כאמור הבטיחה לעצמה כבר במפגש הקודם כי גם אם היא תשחק עם הנוער, היא ככל הנראה תעלה לשלב הבא, אחרי שדרסה את לבאנטה 0:8. ואכן, הבלאנקוס נתנו ללא מעט שחקני הרכב מנוחה, ולמרות ששלטו ללא עוררין במחצית הראשונה, לא הצליחו למצוא את הרשת. במחצית השניה זכה קאקה להזדמנות להוריד מעט את החלודה כשנכנס בדקה ה-57, אבל דווקא לבאנטה היתה זו שעלתה ליתרון, כשבדקה ה-62 היא קיבלה פנדל מנגיעת יד של גאגו ברחבה, וציסקו השלים את העבודה מהנקודה הלבנה. המארחת היתה קרובה מאוד לשער השני, אבל שחקניה החמיצו פעמיים מקרוב. ואז הגיעה הדקה ה-86. המשחק כבר היה גמור, אבל אוהדי לבאנטה זכו לחגוג כמו שצריך, כשסרחיו גונזאלס ירה טיל נהדר אל המשקוף ופנימה מבעיטה חופשית, והבטיח שקבוצתו אולי לא תעלה לשלב הבא, אבל לפחות היא רושמת ניצחון מכובד על הבלאנקוס.

אתלטיקו מדריד השלימה את העבודה מול אספניול כשסיימה מולה ב-1:1 אחרי 90 דקות, ועלתה בזכות הניצחון מהמשחק הראשון (0:1). סרחיו אגוארו העלה את האורחים ממדריד ליתרון כבר בדקה ה-24, והבהיר לכל אוהדי אספניול כי המשימה מעתה תהיה מסובכת במיוחד. המארחים חיפשו את שער השיוויון, אבל לא הצליחו למצוא אותו לאורך מרבית המשחק. רק בדקה ה-90 הצליחה אספניול למצוא את הרשת, כשלואיס גרסיה כבש שער שלא שינה דבר. אתלטיקו עולה לרבע הגמר שם היא פוגשת לא אחרת מאשר את ריאל מדריד לדרבי מרתק.

מאיורקה הודחה, בטיס הפתיעה

מאיורקה הודחה לאחר שנוצחה במגרשה 4:3 על ידי אלמריה במשחק מטורף (8:6 בסיכום שני המשחקים). דודו אוואט שוב קיבל מנוחה וראה את האורחים פותחים בסערה. פאבלו פיאטי וחואנמה אורטיז העלו את אלמריה ל-0:2 כבר בדקה השלישית. השניים השלימו צמדים בדקות 33 ו-41 ואלמריה ירדה להפסקה ביתרון 0:4. פרננדו קבנאגי (70, 77) ומיכאל פריירה (76) צימקו למאיורקה בשבע דקות מטורפות, אבל זה לא הספיק כדי למנוע הדחה. אלמריה תפגוש ברבע הגמר את דפורטיבו לה קורוניה.

בטיס מהליגה השנייה חוללה הפתעה גדולה כשהדיחה את חטאפה עם ניצחון חוץ 1:3, שמחק הפסד ביתי 2:1 מהמשחק הראשון בסביליה. מוליכת הליגה השנייה נהנתה משער של חורחה מולינה (56) וצמד של רובן קסטרו (72, 90). קאסקרו רק צימק לחטאפה בתוספת הזמן ולא מנע הדחה מביכה. בטיס תפגוש בשלב רבע הגמר את ברצלונה ותנסה לחולל סנסציה נוספת.

ויאריאל התגברה על פיגור מוקדם והעפילה גם היא לשמינית הגמר לאחר 2:4 על ולנסיה (2:4 בסיכום שני המשחקים). האורחים עלו ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית. אבר באנגה הפציץ ממרחק ושוער ויאריאל השמיט לשערו הוא. בדקה ה-23 הקפיץ רוברטו סולדאדו את השני, אבל ויאריאל לא הסכימה לוותר. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה דחק סנטי קאסורלה שער מצמק. עוד שתי דקות חלפו וג'וזפה רוסי איזן מהנקודה הלבנה. ויאריאל המשיכה ללחוץ והשיגה את השער המיוחל בדקה ה-63 כשמרקו רובן סיים מבצע קבוצתי מרהיב בשער קל. בתוספת הזמן חתם רוסי את התוצאה הסופית עם השני שלו במשחק ושלח את ויאריאל למפגש רבע גמר מול סביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully