וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לניצחון הזה יש ערך רב"

מאמן ברצלונה מרוצה מאוד משער החוץ של אבידל, שסידר מקום ברבע גמר גביע המלך: "אם היינו מפסידים החדשות היו רועשות"

בקושי רב השתחלה ברצלונה אתמול (רביעי) לרבע גמר גביע המלך. אחרי 0:0 בקאמפ נואו גנבה בארסה שער חוץ (אריק אבידל בדקה ה-75) וסיימה ב-1:1 אחרי ששער של פרננדו יורנטה חמש דקות לסיום לא שינה הרבה מבחינת בילבאו שהודחה.

על אף שלא היה מדובר בהופעה משכנעת של האלופה הספרדית, פפ גווארדיולה נשמע מרוצה. "זה ניצחון חשוב מבחינתנו", אמר המאמן. "זה היה מדהים להתנסות באווירה הזו, האוהדים צריכים להיות גאים בשחקנים שלהם. היו חדשות רועשות אם היינו מפסידים הערב, אבל במקום זאת החדשות הן שהצלחנו לנצח ולניצחון הזה יש ערך רב".

גווארדיולה חילק גם מחמאות לאבידל, שהוכיח שהוא גם יודע לכבוש. "אבידל היה מעולה במשחקים האחרונים. השער שלו היום היה בלתי יאומן. אני גאה בו ואנחנו התקדמנו לשלב הבא בגלל השער הראשון שלו. זה היה שער מרהיב".

אבידל התחיל לפנטז בהתלוצצות על אפשרות שהוא יהפוך להיות חלוץ ואמר: "אנחנו שמחים מאוד מכיוון שזה היה מפגש קשה מאוד מול בילבאו שבסיומו הצלחנו להמשיך הלאה. הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שכבשתי, ואני מקווה שאני אוכל להמשיך ולכבוש שערים נוספים העונה. אני יודע שכשיש לי הזדמנויות לבעוט, אני צריך לעשות את זה לעיתים יותר קרובות. לא פשוט לשחק בסן ממס מכיוון שאתלטיק היא קבוצה שלוחצת הרבה מאוד וזוכה לתמיכה רחבה מהאוהדים שלה. כל מה שאני צריך עכשיו זה לשחק כחלוץ מרכזי", סיכם בבדיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully