וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נפגש עם נציגי מכבי תל אביב

פגישה תתקיים גם עם מוטי איוניר, גולדהאר יכריע ביממה הקרובה. לוזון הסיר מועמדותו: "לא מסוג האנשים שמפרים חוזה"

ראשי מכבי תל אביב ינסו להאיץ ביממה הקרובה את הליך בחירת המאמן החדש לקבוצה. הבעלים מיטש גולדהאר צפוי להכריע בקרוב בין מוטי איוניר ורוני לוי שנותרו, כך מסתמן, כמועמדים המובילים למשרת מאמן הקבוצה.

רוני לוי נפגש הערב עם נציגי הנהלת מכבי תל אביב בנוגע למועמדותו לאימון הקבוצה. ככל הידוע, בפגישה נכחו מספר נציגים של המועדון שביקשו להתרשם מהמאמן על מנת לקבל החלטה האם הוא יאמן את הקבוצה. נראה כי עד מחר, לכל המאוחר, תתקבל החלטה בנוגע לזהות המאמן הבא של מכבי תל אביב. יחד עם זאת, בקבוצה ממשיכים לבדוק את מועמדותו של מוטי איוניר, איתו אמורה להתקיים פגישה בקרוב.

במכבי תל אביב מעריכים מאוד את הישגיו המקצועיים של רוני לוי במכבי חיפה, ובסביבתו של גולדהאר התרשמו מאוד מרצף האליפויות שלו עם הירוקים. מצד שני, מוטי איוניר נתפס כמכביסט שיכול לבוא ולהעיר את המועדון. בנוסף, איוניר זוכה לתמיכה גדולה מאוד מאוהדים רבים, וכן ממקורבים רבים למועדון הכדורגל ולמועדון הכדורסל של האגודה, ורבים היו שמחים לראותו בתפקיד המאמן.

הבעלים מיטש גולדהאר הוא זה שבסופו של דבר יחליט על זהות המאמן, לאחר שקיבל את המלצותיהם של נציגו ג'ק אנג'לידיס והמנכ"ל עוזי שעיה. במועדון היו שמחים למנות מאמן כבר במהלך סוף השבוע הקרוב, אולם גולדהאר אינו לוחץ על ההנהלה לעשות זאת בחיפזון. קיימת אפשרות, אם כי לא סבירה, כי בסופו של דבר יעמוד עובדיה על הקווים גם במשחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים ביום שני בלומפילד.

מוקדם יותר הערב (חמישי) הסיר עצמו מרשימת המועמדים מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון. "איני מסוג האנשים שמפרים חוזה, לא הייתי שלם עם עצמי אם הייתי עושה זאת", הסביר לוזון. "מבחינתי להיות מאמן בנבחרת הצעירה זו לא רק מחויבות אלא גם זכות גדולה. בעתיד, כשלא אהיה תחת חוזה, יותר מאשמח להצטרף למועדון גדול כמו מכבי תל אביב".

עדכון ראשון: 10:44

"חייבים להביא מאמן כמה שיותר מהר"

אתמול (רביעי) הובסו הצהובים 4:1 על ידי מכבי פתח תקוה בחצי גמר גביע הטוטו, ובנוסף להכנסה הכספית שאבדה ניתן היה לראות כי השחקנים שבורים, חסרי מוטיבציה ולפרקים אפילו אדישים. כל זה אחרי הטלטלה הגדולה שעבר השבוע המועדון עם פיטוריו של המנג'ר אבי נמני וההודעה של המאמן יוסי מזרחי כי הוא עוזב בעקבותיו.

מי שהדריך את הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה היה המאמן הזמני איציק עובדיה, שצפוי להמשיך בתפקידו עד שיוחתם מאמן חדש. במועדון מעריכים מאוד את צעדו של עובדיה, שהיה נתון ללחצים גדולים וספג ביקורות רבות מבחוץ על כך שהוא נשאר על הקווים ולא עוזב באופן מיידי.

"מבחינה מנטלית הקבוצה מרוסקת כרגע, אני חושב שיבוא מאמן ויעשה סדר בדברים", אמר אתמול עובדיה בסיום המשחק. "התבקשתי לאמן באופן זמני כדי לנסות ולאפשר למערכת שלא להתפרק, ובמידה מסויימת הסכמתי לקבל על עצמי את הביקורת. מי שמכיר אותי יודע שהלויאליות שלי, הדרך שלי והיושר המקצועי שלי עומדים לפני הכל. זה לא היה נכון להשאיר את הקבוצה בלי מאמן, בלי מישהו שהשחקנים מחוברים אליו. לכן אני אאפשר בזמן הזה להנהלה, בשקט שלה, למצוא מאמן. אני אנסה לאפשר להנהלה לקחת את הזמן שלה כדי לקבל את ההחלטות", הוסיף עובדיה שיעביר גם את אימון הבוקר היום בקרית שלום.

"המצב שקורה כרגע בקבוצה הוא בלתי אפשרי", אמר שחקן במועדון ל'וואלה ספורט'. "חייבים להביא מאמן כמה שיותר מהר. כל הכבוד לאיציק עובדיה שהסכים להישאר כדי שלא נהיה בלי מאמן, אבל ככה אי אפשר להמשיך. חוסר הוודאות פוגע כרגע בכולנו ואפשר היה לראות את זה מצויין על המגרש אתמול. אני בטוח שההנהלה תחתים בסופו של דבר מאמן ראוי ואז אנחנו השחקנים נצטרך להוציא את הקבוצה קדימה", הוסיף השחקן.

היום בשעה 14:30 תיערך הלוויתו של אביו של אבנר טוויטו מנהל הקבוצה, שהלך אמש לעולמו. אנשי המועדון והשחקנים יקחו חלק במסע ההלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully