וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "הם שיחקו כדי לא להפסיד"

מנג'ר ארסנל מאוכזב מהתיקו נגד מנצ'סטר סיטי. מאנצ'יני: "זה כמו לשחק נגד ברצלונה". קרלו אנצ'לוטי: "הרגעים האלה יחלפו"

אם ארסנל לא תזכה העונה באליפות שהיא כל כך חולמת עליה, היא בוודאי תיזכר במשחק שלה מאתמול (רביעי) נגד מנצ'סטר סיטי שאחריו היא הייתה יכולה לשמור על פער של נקודה ממנצ'סטר יונייטד, אבל במקום זאת התותחנים לא הפסיקו להחמיץ וסיימו ב-0:0 מאכזב באיצטדיון האמירויות. סיטי עלתה ללא אדין דז'קו, שאמור להצטרף, ובלעדי דויד סילבה ומריו באלוטלי הפצועים, ובעיקר עסקה בהתגוננות, שהובילה בסופו של דבר לתיקו.

"הם נראו לי כאילו שהם באו כדי לא להפסיד", התריס ונגר בסיום. "אם מסתכלים על כמות הפעמים שהשוער העביר זמן בבעיטות השוער ובכל הפעמים שהשחקנים ניסו להרוויח זמן, אני חושב שהם שמחו מה-0:0. אני לא מבקר אותם על כך מכיוון שהם הגנו היטב. מגיע להם קרדיט על כך ובכל מקרה הם הגיעו כדי לא להפסיד".

למרות זאת, ונגר מרוצה מכמה אלמנטים במשחק של התותחנים, ואמר: "הדברים החיוביים מהמשחק זה ששמרנו על רשת נקייה אבל כמובן שאנחנו מאוכזבים מכך שלא הבקענו. ייצרנו מספיק מצבים, אבל זה היה סוג המשחק. היו לנו יותר מצבים ממה שיש לנו בדרך כלל. לעיתים היה לנו היסוס, לפעמים היה מזל רע, אבל בכל מקרה שיחקנו את המשחק שרצינו".

רוברטו מאנצ'יני לא מרגיש צורך להתנצל על ההתגוננות של קבוצתו, ואמר: "אני מעדיף לשמוע קריאות בוז וללכת הביתה עם נקודה מאשר ללכת הביתה אחרי שמקבלים שלושה שערים. הקהל הביתי קרא לנו 'משעממים'? זה לא חשוב מבחינתי. כשאתה משחק כאן נגד ארסנל, אתה צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שארסנל תשחק טוב יותר ממך ולכן אתה צריך להתגונן. זה הכדורגל. לא כל הקבוצות יכולות לשחק כמו ארסנל. הם קבוצה טובה וזה אותו דבר כשאתה משחק נגד ברצלונה. אתה משחק שם ואתה חייב להגן טוב אם אתה לא רוצה להפסיד את המשחק".

אנצ'לוטי לא חושש למעמדו

אחרי ההפסד 1:0 לוולבס, קרלו אנצ'לוטי, כהרגלו, היה ישיר והוגן ולא הסתתר מאחורי קלישאות. הוא פשוט הודה שצ'לסי שלו בתקופה רעה. "אנחנו לא טובים כרגע", אמר האיטלקי, "אבל לקבוצה שלנו יש יכולות, כישרון, את האופי להתקדם. חשוב שנשאר מגובשים ונעבוד קשה אחד למען השני".

צ'לסי בתקופה הרעה ביותר שלהם בליגה מאז עונת 1995/96, ואנצ'לוטי אינו חושש למעמדו ולעבודתו. "אני מכיר את הקבוצה שלי טוב, ואני בטוח שהרגעים האלה יחלפו ונילחם על כל התארים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully