וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרי: "לא זוכר עונה עם כל כך הרבה החמצות"

בבני יהודה מאוכזבים מההפסד וההדחה בחצי גמר גביע הטוטו. פיירגווידי הארגנטיני ייבחן כבר היום. פיני בלילי בספק לשבת

כמו הרבה פעמים העונה, גם אתמול (רביעי) עמד מול התקשורת מאמן בני יהודה, דרור קשטן, והתקשה להסביר כיצד שחקניו החמיצו שוב ושוב. הפעם זה עלה להם בעלייה לגמר גביע הטוטו ובהפסד בפנדלים (5:4) שהעלה את קרית שמונה לגמר אחרי 1:1 בתום 120 דקות. קשטן רתח מזעם על חניכיו שספגו את שער השוויון עליו היה חתום שלומי אבוסדריס עשרים שניות לסיום תוספת הזמן ל-90 דקות. בנוסף, בהארכה החמיץ אסי בלדוט כדור עונשין מ-11 מטר. בהמשך בדו קרב הפנדלים פדרו גלבאן היה חתום על ההחמצה האחרונה כשבעט לשמיים את הפנדל האחרון של קבוצתו.

"זה מאוד מאכזב להפסיד בצורה כזאת כי כולם ראו את המשחק ולא הגיע לקרית שמונה לנצח", אמר המגן כפיר אדרי בסיום. "אני חושב ששיחקנו טוב, הבקענו והגענו שוב למצבים נוספים. אני חושב שקרית שמונה לא הגיעה בכלל למצבי הבקעה עד השער שהיא כבשה. הייתה לנו עוד הזדמנות לנצח והחמצנו פנדל, כנראה שהשנה דברים הולכים יותר קשה ממה שהיה בעבר. יש לנו עוד מטרות העונה, גם בליגה וגם בגביע המדינה וצריך להסתכל קדימה". אדרי התייחס גם ליכולת האישית שלו, ואמר: "אני משחק כבר הרבה שנים בליגת העל ועוד לא הייתי שותף לעונה שבמהלכה הגענו לכל כך הרבה מצבים והחמצנו. אני אומר את זה בגלוי, אנחנו לא מבקיעים ואני מקווה שבשלב מסוים זה יתהפך. זו עובדה כרגע ועם עובדות קשה להתווכח. נקווה שהמזל יתהפך בסוף לטובתנו".

למרות התחושות הצורמות, מגנה של בני יהודה משוכנע שבהמשך הקבוצה שלו יכולה להשתפר. "אנחנו חייבים להתעורר, אנחנו מאמינים בעצמנו מאוד", מסביר אדרי. "אם נמשיך לשחק כפי ששיחקנו עד עכשיו ונמשיך לייצר מצבים, בסופו של דבר זה יתהפך ונבקיע שערים. יש כאן שחקנים שאי אפשר להמעיט ברקורד שלהם בכיבוש שערים, הם לא שכחו איך לעשות את זה. הולך לנו קשה אבל אני בטוח שגם אנחנו נצליח להבקיע. כרגע אנחנו ריאלים ואנחנו לא פוזלים לעבר הצמרת הגבוהה. נצטרך להסתכל ממשחק למשחק ורק כך נצא מזה. נעשה את הסיכומים בסיום העונה".

מאמצים לצרף את עידן שריקי

במועדון מתכננים מהפיכה בסגל השחקנים, כאשר מספר שחקנים, חלקם בכירים, צפויים לשלם את מחיר הכישלונות ולקבל הודעה על שחרורם מהסגל. הראשון שיעזוב הוא איליה יברויאן שסגר את תנאיו בהפועל אשקלון וצפוי לעזוב בקרוב. יברויאן לא נכלל בסגל הקבוצה אתמול, כמו גם הקשר עמרי אפק, שמעמדו אינו ברור בשלב זה. החלוץ הארגנטיני אנטוניו פיירגווידי נחת אמש בארץ וצפוי להתחיל להיבחן כבר היום במדי הקבוצה, שמקווה שזה יהיה השחקן שיושיע אותה בחלק הקדמי. החלוץ הבולגרי דיאן חריסטוב, שפתח אמש בהרכב, שוב לא הרשים את קשטן וככל הנראה ישוחרר.

פיני בלילי, שהוחלף אמש בשל מתיחה ברגלו, יעבור היום בדיקת אולטרסאונד ובשלב זה הוא בספק למשחק נגד באר שבע בשבת. בקבוצה ממשיכים גם במאמצים להחתים את חלוץ מ.ס. אשדוד עידן שריקי, כאשר הצדדים עדיין לא הגיעו להסכמות בנוגע לשכרו של החלוץ. בשבת תארח הקבוצה את הפועל באר שבע בליגה. בעקבות מזג האוויר הסוער שצפוי להיות בסוף השבוע, הוחלט בהנהלת הקבוצה בשיתוף עם מפקדי כוח האבטחה כי אוהדי בני יהודה ירוכזו ביציע 13 המקורה, כאשר יציע שמונה כלל לא ייפתח. האוהדים המחזיקים בכרטיס מנוי לשער שמונה, יועברו ליציע 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully