וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "מקווה שיגיע מהר מאמן שיתווה דרך"

קשר מכבי תל אביב התייחס למצב הקבוצה אחרי התבוסה 4:1 למכבי פ"ת. עובדיה: "נשאר עד שיבוא מאמן". דוד: "כיף לי כאן"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

נראה שהשבוע הקשה שעובר על מכבי תל אביב פשוט לא רוצה להיגמר. יומיים אחרי התבוסה המשפילה 3:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר ויום אחרי הפיטורים של אבי נמני והתפטרותו של יוסי מזרחי, ננעץ הערב (רביעי) מסמר נוסף בארון של הצהובים שהובסו 4:1 על ידי מכבי פתח תקוה בחצי גמר גביע הטוטו והודחו מהמפעל. מכבי תל אביב עוד הובילה משער של דימיטאר רנגלוב בדקה השישית, אך שערים של טל בן חיים וסבסטיאן סנסוני וצמד של דובב גבאי העניקו לכחולים את המהפך ואת הכרטיס לגמר גביע הטוטו, שם יפגשו את עירוני קרית שמונה.

עובדיה: "לפעמים דברים משתבשים"

לאחר התבוסה, המאמן הזמני של מכבי תל אביב, איציק עובדיה, התייחס למצב הקבוצה: "הסיטואציה הלא פשוטה הזו מורכבת מהמון אמוציות. המצב אצלנו לא היה טוב אחרי האירועים של היומיים האחרונים. למרות זאת, צריך כמועדון לחבר את הפאזל הזה עד שיגיע מועדון אחר. אני קיבלתי את ההחלטות שלי כבר אתמול והודעתי למי שצריך להודיע. אני פה עוד כמה ימים, עד שיגיע מחליף. לא אכנס ללוח הזמנים של ההנהלה, אני עובד במועדון הזה ארבע שנים ובמספר תפקידים. גם להשאיר את המועדון בלי כתובת היה מהלך לא נכון מבחינתי. אם יוסי מזרחי היה נשאר לפחות באופן זמני, הייתי הולך כבר אתמול".

על פיטוריו של נמני אמר: "לא כיף להיות בסיטואציה הזאת. אני לא חושב שזה משהו שקשור לצוות, מי שיצטרך לתת את ההסברים יעשה זאת בהמשך. ישבנו כולם יחד כדי שהקבוצה הזו תצליח, אבל יש דברים שמשתבשים. לי באופן אישי אין טענות לאף אחד. אבי נמני חושב שאני צריך להישאר במכבי תל אביב, אבל הוא לא בעל הבית של איציק עובדיה. לי יש את הדרך שלי ולא אעשה שום מהלך שהוא פזיז. אחכה להחלטות ההנהלה ואז אחליט".

גם גל אלברמן התייחס למצב: "אני חושב שהדברים די ברורים, קיבלנו את הבשורות כמו כולם. זה אף פעם לא נעים, בטח ובטח כשאלו האנשים שהביאו את רוב השחקנים לפה. אנחנו, בכל מקרה, צריכים לעשות את העבודה שלנו. היום אנחנו צריכים לקחת אחריות, אין שום סיבה בעולם שניראה כך. זה המצב ונצטרך ללכת קדימה עם מה שיהיה.

"ההחלטה נלקחה כי כנראה שהיה צריך לעשות שינוי, אבל זה לא אומר שהשחקנים נקיים מאשמה. אני חושב שאנחנו צריכים להתאחד ולהאמין בעצמנו. יש פה המון שחקנים טובים וזה הזמן להראות אופי ולהוכיח שאנחנו מסוגלים. אנחנו מקווים שיהיה מאמן שיתווה את הדרך כמה שיותר מהר".

דוד: "עצוב לי על נמני"

המאמן המנצח, פרדי דוד, אמר: "עשינו תצוגת כדורגל טובה מאוד ולא נבהלנו מהפיגור שנקלענו אליו. אני מרוצה מהתצוגה ומהיכולת ההתקפית. אנחנו שמחים שעלינו לגמר גביע הטוטו, זה מאוד חשוב מבחינתנו. ההישגיות במועדון הזה חשוב לי מאוד. כיף לי במכבי פתח תקוה, אם יהיה טוב נשב בסוף מאי ונסגור. מה שחשוב לי זה ההופעה של השחקנים, ואני רוצה לראות את אותה יכולת ואולי יותר מול מכבי חיפה בליגה".

כמו כולם, גם דוד התייחס לפיטוריו של אבי נמני ממכבי תל אביב ואמר: "חבל לי, עצוב לי, אבל אבי הוא בחור חזק ואני בטוח שהוא ייצא מזה כמו גדול".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully