וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "באנו לקניון ולקחנו לבני יהודה את הצ'ק"

מאמן קרית שמונה תיאר את המחטף שביצעה קבוצתו בדרך לגמר. קשטן מתכנן שינויים בסגל: "התקופה הרעה עוד תשתנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני קרית שמונה פיגרה 1:0 במשחק חצי גמר גביע הטוטו מול בני יהודה הערב (רביעי), אבל גילתה הרבה אופי וארבע דקות בתוך תוספת הזמן השיגה את השוויון מרגלי שלומי אביסדריס וכפתה הארכה. גם במהלך ההארכה ניצלה הקבוצה של רן בן שמעון, כשדני עמוס עצר פנדל של אסי בלדוט, ובדו קרב מהנקודה הלבנה השחקנים מהצפון פשוט לא החטיאו וניצחו 4:5. קרית שמונה מעפילה לראשונה לגמר בליגה הבכירה, בני יהודה שוב נותרה מתוסכלת.

"מי ששרד את 120 הדקות הלא אטרקטיביות האלו זכה לדרמה בסוף", אמר רן בן שמעון המאושר בסיום. "זה מזכיר לי את המשחק של אורוגוואי מהמונדיאל, שהם החמיצו פנדל בדקה ה-120. זה כאילו הצ'ק כבר היה אצל בני יהודה, ואנחנו באנו לתוך הקניון ולקחנו להם את הצ'ק. למרות שזה חצי גמר גביע הטוטו, יש לנו מעט מאוד רגעים לשמוח בהן, וצריך לשמוח בכל הזדמנות".

על פיטוריו של נמני אמר בן שמעון: "אני לא שמח בנפילתו של אף אדם. אני מצטער בשביל אבי ואני חושב שהוא בחור עם יכולות טובות שהצליח בחיים שלו".

דרור קשטן, מאמן בני יהודה, לא מצא את המילים לתואר את אכזבתו מהדרך בה הדברים בקבוצתו חוזרים על עצמם. אם נשארו 15 שניות לסיום ואנחנו חוטפים שער בזמן פציעות, אחר כך מחמיצים פנדל בהארכה וגם את הפנדל החמישי המכריע, אז אין לי כבר מה לומר", הודה קשטן בסיום. "נמאס לי כבר להגיד את אותם דברים. אתם רואים לבד שאנחנו מגיעים למצבים, לא מבקיעים ובסוף גם מפסידים, אבל אני מאמין שהתקופה הרעה הזו עוד תשתנה. היא חייבת להשתנות. לא ייתכן שקבוצה שמגיעה לכל כך הרבה מצבים, ונמאס לי לחזור על עצמי, לא מיישמת את זה. היום העפלה לגמר גביע הטוטו הייתה על הפרק, ואני מקווה שמעכשיו השחקנים יתרכזו בליגה".

בצוות המקצועי של בני יהודה מתכננים שינויים גדולים במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר בכל הקשור לסגל השחקנים, כשגם מספר שחקנים בכירים עלולים למצוא עצמם מחוץ לקבוצה. החלוץ הארגנטינאי אנטוניו פיירגווידי נחת בארץ וצפוי להיבחן בתקופה הקרובה. הבולגרי דיאן חריסטוב, שפתח היום בהרכב, שוב לא הרשים את קשטן. "אנחנו רוצים להתחזק בהתקפה", הבהיר קשטן. "אני אשב עם עצמי ואז אקבל החלטה. עד עכשיו החלק ההתקפי לא עונה על הציפיות".

קשטן הסכים להתייחס בקצרה לפיטוריו של נמני ממכבי תל אביב, ואמר: "זה לא מענייני. זה תמיד לא נעים שמאמן מפוטר, גם אני חוויתי זאת. זו בהחלט הרגשה לא נעימה, ומעבר לזה אין לי מה להוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully