וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין: "חזות הכדורסל היא לא מכבי ת"א ביורוליג"

מולי קצורין הגיע טעון לפודקאסט של וואלה! ספורט: "התאכזבתי משיבק", "הקבוצות לא בנויות למאמן כמוני". הראיון המלא בחמישי

מחר (חמישי) יעלה בוואלה! ספורט הפודקאסט השבועי של אוהד גרינוולד, כשהפעם התארח בו מולי קצורין. המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל הגיע לאולפננו טעון והיה לו הרבה מה להגיד על שלל נושאים בוערים. הנה מספר דוגמאות, כאשר את הראיון המלא תוכלו לשמוע מחר.

"מכבי תל אביב אומרים בריש גלי שהם נגד האקדמיה לכדורסל בוינגייט. מעצם העניין שאתה מתנגד לשיטה הטובה ביותר לטיפוח כשרונות צעירים, רק מראה שאכפת לך רק מהבית שלך. בואו נסתכל חמש-שש שנים קדימה וננסה להחזיר את הכדורסל. חזות הכדורסל היא לא מכבי תל אביב ביורוליג, זה הילדים מלמטה. אם לא נטפל בהם כמו שצריך, לא יהיה כדורסל. אם בשנתיים האחרונות הנבחרות הצעירות ירדו לדרג ב' כנראה שמשהו כאן לא נעשה כמו שצריך. לשמחתנו טוב שאין דרג ג'".

"אם המצב לא ישתנה נקבע את עצמנו כמדינה שכולם ישמחו לקבל אותה בהגרלות. פעם אנחנו שמחנו לקבל נבחרות כמו אוסטריה וצ'כיה, היום כשהן מקבלות אותנו הן שמחות", הוסיף קצורין.

על המחלוקת בינו לבין מאמן הנבחרת אריק שיבק. אמר קצורין: "אריק לא קיבל את זה (שאהיה מנהל מקצועי מעל לנבחרת הבוגרים). לא נעלבתי, אבל התאכזבתי. עד היום הוא רק נהנה ממני, מיניתי אותו לעוזרי באילת ומיניתי אותו פעם לנבחרת העתודה. שיעשו מה שחושבים, אני יכולתי רק לעזור".

על תופעת המאמנים הצעירים בליגה: "אם ארז אדלשטיין יושב כל כך הרבה שנים בטלוויזיה ולא מאמן, אז או שאני לא מבין בכדורסל או שאנשים השתגעו. רוב הקבוצות כיום לא בנויות למאמנים כמו מולי קצורין למשל, שהוא דעתן ועקשן ועומד על שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully