וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא הייתה שליפה מהמותן"

מקורב לגולדהאר הסביר שפיטורי נמני התקבלו בכובד ראש: "הוא קיבל את כל הכלים להצלחה, אך הקבוצה לא נראתה טוב"

יממה לאחר פיטוריו של המנג'ר אבי נמני והתפטרותו של המאמן יוסי מזרחי, ממשיכים במכבי תל אביב בניסיונות להחתמתו של מאמן חדש לקבוצה במקומם של השניים. הערב (רביעי) יעמוד עוזר המאמן איציק עובדיה על הקווים במשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד מכבי פתח תקוה (20:30, שידור ישיר בספורט 5 + לייב) כאשר ראשי מכבי מקווים שעד המשחק מול בית"ר ירושלים בליגה ביום שני הבא יהיה מאמן חדש לקבוצה.

רשימת המועמדים של הצהובים כוללת בשלב זה ארבעה שמות: רוני לוי, מוטי איוניר, יצחק שום, כאשר ביממה האחרונה התווסף גם שמו של מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, ונראה כי זו הרשימה ממנה ייבחר המאמן הבא. יש לציין כי במכבי טרם דיברו באופן רשמי עם מי מארבעת המועמדים. על פי תקנון ההתאחדות אם לוזון ייבחר למשרה הוא יצטרך לעזוב את הנבחרת הצעירה.

ראשי המועדון צפויים לשבת ולדון עוד היום ולהכין תיק מסודר עבור כל אחד מארבעת המועמדים, כשבסיום התהליך יועברו הדברים, כמובן עם המלצות, אל הבעלים גולדהאר, והחלטה צפויה להתקבל בשיתוף כל הגורמים במערכת. נכון לעכשיו, אין מועמד מוביל עם עדיפות זו או אחרת, והדברים יישקלו בכובד ראש, בדיוק כפי שעשה גולדהאר לפני שמינה בקיץ את יוסי מזרחי.

"ההפסד בחיפה היה סוג של השפלה עבור מיטש"

בסביבתו של הבעלים מיטש גולדהאר קראו ושמעו את דברי הביקורת על מהלך הפיטורים של המנג'ר נמני וכן את הטענות על כך שהדברים קרו בפזיזות וללא מחשבה. "נמני קיבל הזדמנות הוגנת ואת כל הכלים להצלחה", אמר גורם המקורב לבעלים. "הוא זה שבחר את השחקנים בקיץ ובנה את סגל הקבוצה. יוסי מזרחי הגיע כשהסגל כבר כמעט הושלם. הקבוצה לא נראתה טוב ומבחינת הבעלים הייתה כתובת אחת בלבד לאשמה".

אותו גורם אף הוסיף והתייחס לביקורת שנמתחה לגבי האופן בה פוטר נמני, בשיחת טלפון ישירה עם הבעלים. "צריך לזכור קודם כל שגולדהאר נמצא בקנדה. הוא יכול היה לשלוח את אחד מנציגיו בהנהלת הקבוצה שיעשו את 'העבודה המלוכלכת' עבורו, אבל הוא בחר לעשות את זה ישירות מול אבי, כדי להגיד לו בעצמו את הדברים וגם בכדי להביע את הערכתו על תרומתו למועדון. הרי אם עוזי שעיה או ג'ק אנג'לידיס היו מזמנים את אבי לפגישה, היו אומרים שמיטש מסתתר מאחוריהם".

הבעלים ישב וצפה גם בתבוסה למכבי חיפה בקרית אליעזר וזה לא היה משחק קל לצפייה עבורו", המשיך אותו גורם. "הוא הבין, עוד במהלך המשחק, שחייבים לעשות שינוי וההחלטה שלו התקבלה לגבי העומד בראש הצוות המקצועי. המשחק הזה היה סוג של השפלה עבור הקבוצה והמועדון, בעיקר בגלל איך שמכבי נראתה על המגרש. אם מצרפים לזה את חוסר ההצלחה העונה בדרבי וגם במשחקים נגד הפועל עכו ועירוני קרית שמונה אפשר להבין שההחלטה לא התקבלה בשליפה מהמותן".

יצוין כי עד שלב זה מעדיף נמני לא להגיב לכל הדברים שפורסמו, אולם ייתכן שמאוחר יותר ימסור הודעה מסודרת.

נכון לעכשיו המשטרה לא מאשרת את קיום המשחק נגד בית"ר

בתוך כך, אמש נוספה בעיה לראשי המועדון, זאת עם החלטת המשטרה שלא לאשר כרגע את אצטדיון בלומפילד למשחק נגד בית"ר. על פי הערכת גורמים במשטרה כ-4,000 אוהדי בית"ר צפויים להגיע למשחק, למרות שבכוונת מכבי להקצות עבורם רק 1,450 כרטיסים בלבד.

כזכור, בית הדין המשמעתי הטיל עונש על מכבי תל אביב שבמסגרתו אמור שער 11 להיסגר. במצב כזה תכננה הנהלת מכבי להעביר את מנויי 10-11 לשערים 4-5 ובמצב כזה להקצות את שער 10 לטובת האוהדים הירושלמים. בשלב זה מתבססת המשטרה על הערכת מודיעין, שלדעת אנשי מכבי היא מופרזת ביותר שכן בקרית שלום מעריכים שכמות הקהל שתגיע מירושלים תהיה הפעם קטנה מהרגיל.

גורם במכבי תל אביב התייחס להחלטתה הזמנית של המשטרה, שלא לאשר כרגע את קיומו של המשחק: "זה ממש לא צריך לעניין אותנו שיש יותר אוהדי בית"ר שרוצים להגיע מככמות הכרטיסים שתוקצה להם. גם במשחקים בטדי אנחנו מקבלים הקצאה ספורה של כרטיסים וגם בדרבי האחרון מול הפועל, אוהדי מכבי קיבלו כמות מינימלית והמשטרה לא שקלה כלל לבטל את המשחק. אם המשטרה חושבת או טוענת שקיימת סכנה לשלום הציבור שהיא תיקח על זה את האחריות".

מכבי תפנה היום לגורמים בהתאחדות לכדורגל ותודיע להם שנכון לעכשיו המשחק לא מתקיים, ושהיא (ההתאחדות - ר.ב.) צריכה לספק פתרונות לבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully