וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא משתתפים במרתון טבריה ה-34

למעלה מ-1,500 רצים יקחו חלק במרוץ היוקרתי, ויש המפנטזים על שיא. משלחת אתלטים מירדן תיטול חלק במרוץ הצדעה לצה"ל

מרתון טבריה ה-34 במספר ייערך מחר (חמישי) כאשר למעלה מ-1,500 רצים נרשמו למרתון היוקרתי של ישראל - שיא חדש של משתתפים שנקבע במרוץ. לאור כמות המשתתפים ואיכותם, ויש כאלה שכבר מקווים לראות את השיא, שנקבע לפני שנתיים על ידי הרץ הקנייתי ג'קסון קוטוט ועומד על 2:08:07 שעות, נשבר.

במסגרת אירועי המרתון שיימשכו שלושה ימים, יתקיים גם מרוץ הצדעה לצה"ל לאורך 10 ק"מ וצפויים להשתתף בו כ-1,300 רצים, מרביתם חיילים. משלחת אתלטים גדולה מירדן כבר הבטיחה השתתפותה בריצת ה-10,000 מטרים. המשלחת תכלול 11 אתלטים, מספר מלווים וראש משלחת. המשלחת הירדנית תניף את הדגל ה-24 במצעד הדגלים המיוצגים על ידי הספורטאים המשתתפים באירוע כולו.

"מרתון טבריה הוא מאירועי הדגל של משרד התרבות והספורט", אמר שרת התרבות והספורט לימור לבנת. "אני משוכנעת שכל המשתתפים, הרצים והצופים כאחד, עומדים ליהנות מחוויית ספורט עוצמתית. כמדי שנה, יפתח מסלול המרתון גם לבעלי מוגבלות העושים שימוש באופני ידיים. אני שמחה שמארגני התחרות נעתרו לבקשתי ואפשרו לשמור על מסורת המרתון כתחרות עממית, הפתוחה לציבור הרחב, לרבות בעלי מוגבלות. מרתון טבריה מעורר כיום עניין רב לא רק בישראל, אלא גם בזירה הבינלאומית שבה הוא נתפס כאירוע ספורט יוקרתי וחשוב.

"למעלה מ-1,500 רצים מ-22 מדינות שונות כבר הבטיחו את השתתפותם", הוסיפה לבנת. "אחת המטרות המרכזיות של משרד התרבות והספורט בשנה הקרובה היא הגברת המודעות לספורט ועידוד אורח חיים ספורטיבי. אין ספק שמרתון טבריה הוא אחד הביטויים הבולטים לכך וברצוני לאחל לכל הרצים אורך נשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully