וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד דאבל-דאבל לכספי, הפעם הקינגס הפסידו

10 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-32 דקות לא עזרו לסקרמנטו מול אטלנטה שניצחה 102:108. 29 לטייריק אוונס, 24 לקאזינס

סקרמנטו קינגס קיוותה לחבר ניצחון לניצחון, לאחר שגברה לפני יומיים בארקו ארינה על פיניקס סאנס, אבל מקבוצה כל כך חלשה קשה לצפות לכל כך הרבה. הקינגס שבו למתכונת ההפסדים שלהם, כשנוצח על ידי אטלנטה הוקס 108:102. הקינגס עם מאזן של 25:7, בעוד ההוקס עולים ל-14:23.

הפורוורד הישראלי עמרי כספי, שלא פתח בחמישייה, השיג דאבל-דאבל שני ברציפות. כספי נכנס לקראת סיומו של הרביע הראשון, אולם שוב זכה לכמות דקות נכבדה (32, שלישי אחרי טייריק אוונס, 37, ודימרקוס קאזינס, 36), כמעט כמו במשחק הקודם. כספי קלע 10 נקודות, כשהפעם הוא מנסה יותר את מזלו מ-2 נקודות, בניגוד לפעמים רבות שהוא מנסה יותר מחוץ לקשת (3 מ-7 ל-2, 1 מ-5 ל-3, 1 מ-3 מהקו). כספי קטף 11 ריבאונדים (הכמות הגדולה בקבוצה במשחק), מסר 2 אסיסטים, חטף כדור ואיבד אחד.

הקינגס פתחו לא טוב את המשחק ונפלו לפיגור בן 14 נקודות בסיומה של המחצית הראשונה (54:40), אלא שהם הצליחו קצת לייצב את השורות במחצית השנייה, וברבע האחרון קיזזו מהפער, אבל ההוקס לא התרגשו יתר על המידה מהניסיון העקר של הקבוצה החלשה בליגה וקצרו את הניצחון בארקו ארינה.

טייריק אוונס שב לתפקד בצורה יעילה, אבל נראה שזה הפך לנוהל, שכאשר הוא טוב הקבוצה מפסידה. הגארד של סקרמנטו ירה 29 נקודות ומסר 8 אסיסטים, כשהכוכב השני של הקבוצה, הרוקי קאזינס, צלף 24 נקודות והוריד 7 ריבאונדים. פרנסיסקו גארסיה, שפתח בחמישייה, קלע 12 נקודות. ג'מאל קרופורד עם 31 נקודות (7 אסיסטים) וג'ו ג'ונסון עם 29 נקודות הובילו את ההוקס. ג'וש סמית תרם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

קאזינס: "אם היינו קופצים עליהם קודם היה סיפור אחר"

"שנאתי להפסיד את המשחק הזה", אמר מאמן הקינגס פול ווסטפאל בסיומו. "אבל אני מסופק. אטלנטה היא קבוצה טובה. במחצית השנייה הנענו טוב את הכדור והראינו הרבה לב. הפסדנו לקבוצה טובה והם היו צריכים לשחק טוב מאוד כדי לנצח אותנו". לגבי טייריק אוונס, אמר המאמן: "החל מהשבוע שעבר הוא הראה סימני חיים".

קאזינס, שרשם משחק של 24 נקודות, אמר בסיומו: "היינו בפיגור גדול, אבל המאמן אמר לנו לשחק בחמש הדקות האחרונות חזק ולא לוותר. זה מה שעשינו, קפצנו עליהם. אם היינו עושים זאת מוקדם יותר הסיפור אולי היה אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully