וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפה נגד התקפה

פינת לפנינו המבול גאה לארח כמה מקבוצות ההתקפה הטובות ביבשת כשארסנל מארחת את מנצ'סטר סיטי ויובנטוס את פארמה

באירופה לא מפסיקים לשחק כדורגל גם באמצע השבוע והיכן שיש משחקים, פינת לפנינו המבול מחפשת משחקים רבי שערים. ברביעי, אנחנו בלונדון עם שתיים מההתקפות הטובות בפרמיירליג כשארסנל ומנצ'סטר סיטי נפגשות לקרב צמרת לוהט. בחמישי, אנחנו באיטליה כשהסרייה A חוזרת מפגרת חג המולד ויובנטוס מארחת את פארמה. בואו לראות מה אנחנו חוזים למפגשים המרתקים הללו.

משחק מספר 14 (רביעי) אנדר/אובר שערים (2-3): ארנסל – מנצ'סטר סיטי 3.10, 1.80, 2.70

קרב הצמרת בין השנייה לשלישית הוא גם מפגש בין שתי קבוצות עם אופי התקפי מובהק. ארסנל היא הכובשת המצטיינת עד כה בפרמיירליג ובמשחקיה נכבשים למעלה משלושה שערים בממוצע. סיטי רביעית בטבלת הכובשות ומתהדרת בחוד קטלני. בעונה שעברה המפגש ביניהן בלונדון הסתיים ללא שערים, אך זה היה החריג שלא מעיד על הכלל. המפגשים בין השתיים בשנים האחרונות היו אטרקטיבים מאוד. בשישה מתשעת המשחקים האחרונים בין השתיים הובקעו לפחות שלושה שערים. אנחנו מהמרים שהסטטיסטיקה תישמר.

ההימור: X

משחק מספר 45 (חמישי) אנדר/אובר שערים (2-3): יובנטוס – פארמה 3.25, 1.90, 2.40

הליגה האיטלקית שבה מהפגרה במפגש בין שתי יריבות ותיקות. יובנטוס היא הקבוצה שכבשה הכי הרבה שערים עד כה בסרייה A עם ממוצע הבקעות של שניים למשחק. מנגד, פארמה היא אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה. בשמונה משחקי חוץ צברה הקבוצה חמש נקודות וספגה 16 שערים (כולל חמישייה מאינטר). בדקנו ומצאנו שחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הניבו יחד לא פחות מ-19 שערים. הפוטניצאל למשחק רב שערים גדול ואנחנו הולכים עם היחס המפתה.

ההימור: 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully