וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי פ"ת: מדוניאנין חוזר לסגל

בצל פיטוריו של נמני, הצהובים ינסו לחזור לגמר המפעל בו זכו לפני שנתיים (20:00, 5+ לייב ו-HD). גנון ופרדה יפתחו בפ"ת

יממה לפני חצי גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקוה (רביעי, 20:00, 5+ לייב ו-HD), במכבי תל אביב עדיין עסוקים בפיטוריו של אבי נמני, שהובילו גם לעזיבתו של יוסי מזרחי. בצל הבלאגן ינסו הצהובים להיערך בזמן למשחק בניסיון לחזור לגמר המפעל בו זכו לפני שנתיים.

מי שיעמוד על הקווים יהיה איציק עובדיה, שממלא את תפקיד המאמן עד שהצוות המקצועי ישלים את תהליך מינוי המאמן החדש. עובדיה צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב, כיוון שמרבית השחקנים הבכירים שיחקו רק אתמול בהפסד למכבי חיפה בקרית אליעזר (3:0), וחלקם אף שותפו 120 דקות מול הירוקים בשבוע שעבר ברבע גמר גביע הטוטו. בנוסף יצטרך עובדיה לקחת בחשבון גם את משחק הליגה החשוב של הקבוצה נגד בית"ר ירושלים ביום שני.

גיז'רמו ישראלביץ' הפצוע ימשיך להיעדר, כאשר ג'יבריל סידיבה, שלא שיחק בקרית אליעזר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, צפוי לשוב להרכב אם לא יחוש בכאבים באיזור המפשעה. על הספסל יישבו האריס מדונינאין, מאור בוזגלו, שרן ייני, רוברטו קולאוטי, אבי סטרול וגל אלברמן.

הרכב משוער מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, רוני גפני, ג'יבריל סידיבה, דור מלול, מאור חלבי, יובל אבידור, דימיטאר רנגלוב, אלירן עטר.

עומר דמארי ואלירן דנין יזכו למנוחה

במכבי פתח תקוה ערכו היום הכנות אחרונות לקראת המשחק, תוך שבקבוצה מנסים להתעלם מפיטורי אבי נימני. "מכבי תל אביב תגיע חבולה אחרי ההפסד למכבי חיפה ותרצה לצאת מהמשבר, אבל זה לא צריך לעניין אותנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "במשחק נוק אאוט צריך לחשוב איך מנצחים, פחות חשובה הדרך".

המגן השמאלי קובי גנון והקשר דני פרדה יחזרו אחרי תקופה לא קצרה להרכב של פרדי דוד. אלירן דנין ועומר דמארי צפויים לקבל מנוחה בשל עומס. סבסטיאן סנסוני, שלאחר ההפסד בבאר שבע דובר בעיקר על חסרונו, יחזור גם הוא להרכב על חשבון רועי בקל, שערך אימון ריצה וכנראה שלא ייכלל בסגל. גם עומר דמארי ערך אימון חלקי ולא יפתח בהרכב.

מורד מגמאדוב צפוי לפתוח על חשבונו של ניצן דמארי, שיפתח על הספסל. מי שיירד לספסל יהיה אסי משיח, שהורחק במחזור האחרון, בהפסד לבאר שבע, משחק שבו הוא כבש את שער היתרון. חגי גולדנברג, שגרם לשוויון של באר שבע, ימשיך לפתוח בעמדת המגן הימני במקום אורי אוזן.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב, ג'ו ביזארה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג, דני פרדה; טל בן חיים, עומר גולן.

עדכון ראשון: 4.1, 22:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully