וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניוקאסל מחצה את ווסטהאם 0:5

הפטישים של גרנט הושפלו וצנחו למקום האחרון. וולבס הדהימה את צ'לסי 0:1, ארסנל ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-0:0 מאכזב למדי

מחזורי חג המולד הובילו את הליגה האנגלית לנקודת רתיחה, והערב (רביעי) הגיע לסופו רצף המשחקים הקדחתני, ואיזה ערב מדהים של כדורגל קיבלנו. דווקא במשחק המרכזי באצטדיון האמירויות הסתיים הקרב הגדול בין ארסנל ומנצ'סטר סיטי בתיקו 0:0 מאכזב משהו. התוצאה המפתיעה של המחזור הגיעה מאצטדיון המוליניו הקטנטן של וולבס, כאשר הקבוצה הסימפטית של מיק מקארתי הדהימה את צ'לסי 0:1, והעמיקה את המשבר של הבלוז.

מי שבוודאי לא אהב את התוצאה הזאת הוא אברהם גרנט, אלא שלגרנט היו צרות הרבה יותר גדולות הערב: ווסטהאם נחלה את הפסדה הגדול ביותר זה ארבע שנים, כאשר הושפלה בסיינט ג'יימס'ס פארק של ניוקאסל 5:0. ואם כבר בהשפלות עסקינן, אז גם ליברפול מוסרת ד"ש: החבורה המאכזבת של רוי הודג'סון שוב שקעה לתהומות חדשים, כאשר הפסידה לבלקבורן 3:1. נסיים את רכבת ההפתעות הזו עם טוטנהאם, שאכזבה ונכנעה 2:1 לאברטון. איזה מחזור.

ניוקאסל - ווסטהאם 0:5

כדי למצוא את הפעם האחרונה שווסטהאם ספגה חמישיה בליגה צריך ללכת ארבע שנים אחורה, אז רדינג הדהימה את הפטישים עם 0:6 מהדהד. ובכן, הערב נחל המועדון הלונדוני את התבוסה הגדולה ביותר שלו מאז אותו ערב נורא בינואר 2007, ולפתע מצבה של ווסטהאם ואברהם גרנט שוב נראה בכי רע. משחקי חג המולד המוצלחים של הקבוצה, במהלכן רשמה 8 נקודות מתוך 12 אפשריות, הפיחו במועדון רוח חדשה, אלא שאחרי התבוסה המשפילה הערב שבה ווסטהאם למקום האחרון בטבלה, ובשבוע הבא מחכה לה ארסנל.

טל בן חיים שוב קיבל את חולצת ההרכב, אלא שבניגוד למשחק מול וולבס הפעם הוא היה חלש, כמו כל החלק האחורי הנורא של הפטישים. פתיחת המשחק היתה בשליטה של המגפייז, ובדקה ה-18 הם גם מצאו את הרשת: טעות של ג'ייסון טומקינס אפשרה לפיטר לובנקנרדס להשתלט על כדור גובה ולמסור ללאון בסט שהכניע יפה את רוברט גרין וקבע 0:1 למארחת. ניוקאסל המשיכה לשלוט ולהיות טובה יותר, ובדקה ה-39 היא עלתה ל-0:2 כאשר שיתוף הפעולה בין לובנקנרדס ובסט שוב נשא פרי: הקשר הדני העביר כדור רוחב, החלוץ האנגלי ממוצא אירי השלים צמד במשחקו השביעי בלבד בהרכב מאז שהצטרף למגפייז בתחילת 2010.

בדקה ה-45 זו כבר הפכה לתבוסה בהתהוות, כאשר ההגנה החלשה של ווסטהאם שוב נחשפה במערומיה עם הרחקה לא טובה, שאפשרה לג'ואי ברטון לבעוט בנגיעה אחת מתוך הרחבה ולקבוע 0:3 גדול לניוקאסל, רגע לפני הירידה להפסקה. מי שחשב שווסטהאם תעלה אחרת למחצית השניה התבדה. בסט השלים שלושער וערב ענק בדקה ה-60, אחרי כדור עומק גדול של קווין נולאן, וזה כבר 0:4. אלא שניוקאסל לא עצרה. שלוש דקות חלפו, וההגנה האיומה של הפטישים שוב טעתה, והפעם היה זה לובנקרנדס שנעץ מקרוב וגרם ליושבי הסיינט ג'יימס'ס פארק לשפשף את עיניהם: 0:5 מדהים לניוקאסל, כמו בימים הגדולים. ו-ווסטהאם? הימים הגדולים שלה הם בגדר זכרונות בלבד.

ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:0

כמה קיווינו שהקרב המסקרן בין התותחנים והתכולים ממנצ'סטר יהיה משחק גדול, כזה שיציג לראווה את סך הכישרון הענק שעומד לרשות ארסן ונגר ורוברטו מאנצ'יני. כמה קיווינו, אבל זה לא קרה. ארסנל היתה טובה ומסוכנת יותר למשך מרבית המשחק, סיטי בעיקר התגוננה, ולבסוף יצאה עם ה-0:0 אותו רצתה להשיג, אפילו אם היא שוב לא ניצחה את ארסנל בלונדון, דבר שלא השכילה לעשות מאז 1975.

עדיין ללא אדין דז'קו שסיכם את תנאיו במועדון, וגם ללא דויד סילבה ומריו באלולטי הפצועים, הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני כאמור הגיעה לאצטדיון האמירויות כדי להתגונן. המנג'ר האיטלקי הפתיע כשפתח עם ז'ו, בעוד מנגד החליט ונגר לעלות עם אותו הרכב שניצח את צ'לסי ובירמינגהאם, כאשר אנדרי ארשבין ומרואן שמאק נותרו על הספסל.

המשחק נפתחו בקצב מסחרר למדי, כאשר ארסנל הגיעה שוב ושוב לרחבה של ג'ו הארט אך לא הצליחה להכניע את שוער הנבחרת, וכשכבר כן עשתה זאת היא נעצרה, פעמיים, על ידי הקורה: פעם מרגליו של רובין ואן פרסי בדקה השמינית, פעם אחרי בעיטה של ססק פברגאס בדקה ה-28. בדקות הבאות נרגע מעט הקצב, והקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה 0:0. במחצית השניה, למעט הצלה גדולה של הארט מבעיטה של ואן פרסי וכרטיסים אדומים לפבלו זבאלטה ובקארי סאניה שהתקוטטו, לא ממש ראינו דבר.

וולבס - צ'לסי 0:1

מישהו חשב שהכחולים עברו את המשבר? כדאי שיחשוב שוב. אם התיקו הביתי 3:3 נגד אסטון וילה החזיר את צ'לסי לקרקע, היום ספגו שחקניו של קרלו אנצ'לוטי סטירה מצלצלת כשהפסידו 1:0 לוולבס. הפסד חמישי ב-11 מחזורי הליגה האחרונים לצ'לסי ואם מעמדו של אנצ'לוטי היה מעורער עד עכשיו, מעניין מה יעבור המנג'ר בימים הקרובים. הבלוז נותרו במקום החמישי עם 35 נקודות בלבד והם נמצאים במרחק של לא פחות מתשע נקודות ממנצ'סטר יונייטד הראשונה, לה גם יש משחק חסר. כדי להבין עוד קצת את חומרת מצבה של צ'לסי צריך לציין שהיא שמרה רק פעמיים ב-12 המשחקים האחרונים וזו הגנת הברזל, שספגה רק שני שערים בעשרת המחזורים הראשונים.

כבר בדקה החמישית עלו הזאבים ליתרון כשקרן של סטיבן האנט עברה את כל ההגנה של צ'לסי ודווקא ז'וזה בוסינגווה דחק מקרוב פנימה וקבע 0:1 לוולבס. צ'לסי שלטה לחלוטין במשחק והחזיקו בכדור ב-70 אחוז מהזמן ובעטו 14 לשער, אך פשוט לא הצליחו להשיג את השוויון והתסכול שלהם רק גדל. מעניין איך יגיב למשחק רומן אברמוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בלקבורן - ליברפול 1:3

גם המייטי רדז עדיין במשבר עמוק ונראה שיהיה להם קשה להרים את הראש משם. היום, ארבעה ימים בלבד לאחר שניצחה 1:2 את בולטון משער של ג'ו קול בדקה ה-90, חזרה ליברפול לספוג הפסדים מבישים, כשהפעם בלקבורן חגגה על חשבונה עם 1:3 גדול.

בלקבורן עלתה ל-0:1 בדקה ה-32 כשמסירת עומק של מאמה בירם דיוף מצאה את מרטין אולסון לבד מול פפה ריינה והוא גילגל פנימה. שבע דקות בלבד חלפו והקבוצה של סטיב קין מצאה את השני. הגבהה של מורטן פדרסן מצאה את בנג'אני, שהסתובב על הגב של המגן שלו ושיחרר טיל לרשת כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-57 ההשפלה התעצמה כשדייויד הוילט הצליח לעבור שני שחקנים על קו הבסיס והעביר מסירת רוחב לבנג'אני שמול ריינה דחק פנימה והשלים את החגיגה. 0:3 גדול לבלקבורן על ליברפול האומללה. סטיבן ג'רארד עוד צימק ל-1:3, אבל קשה לראות את מי זה בדיוק מנחם בליברפול, בטח לאחר שהקשר האנגלי החמיץ ברשלנות פנדל בדקה ה-86.

אברטון - טוטנהאם 1:2

התרנגולים העבירו מחזורי חג מצוינים מבחינתם, עם ניצחונות על אסטון וילה, ניוקאסל ופולהאם ו-11 משחקים רצופים ללא הפסד. אברטון, לעומת זאת, ניצחה רק פעם אחת ב-10 משחקים ותקועה במקום ה-13 בטבלה ורק שלוש נקודות מעל הקו האדום. אלא שהיום שחקניו של דייויס מויס קילקלו לטוטנהאם את הטעם המתוק של החגים כשניצחו אותם 1:2. אברטון הצליחה לנצח את טוטנהאם לראשונה אחרי שישה משחקים, וזה קרה אי שם באפריל 2004. טוטנהאם איבדה הזדמנות לברוח לצ'לסי החמישית ולהיצמד לארסנל השלישית.

אברטון עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשמסירה של לייטון ביינס מצאה את לואיס סאהה חופשי. החלוץ הצרפתי הסתדר עם השומר שלו ובעט חזק ושטוח לפינה הקרובה, לגומש לא נותר הרבה מה לעשות וזה 0:1 לאברטון. בדקה ה-11 מצאו התרנגולים את השוויון במהלך הקבוע שלהם. אלן יוטון הגביה, פיטר קראוץ' הוריד עם נגיחה ורפאל ואן דר וארט בעט מקרוב פנימה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-75 הצליחה אברטון למצוא את שער הניצחון כששיימוס קולמן נגח וסיים מתפרצת מוצלחת של המארחת. שער שלישי העונה של המגן האירי, ושני בשלושת המחזורים האחרונים.

משחקים נוספים:

אסטון וילה - סנדרלנד 1:0
לסנדרלנד: פיליפ בראדלי (80)

בולטון - וויגאן 1:1
לבולטון: רודריגו (54), לוויגאן: רוני סתאם (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully