וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה"

משבר? בלם צ'לסי עדיין בונה על מירוץ האליפות: "צריך להתחיל לנצח, הליגה פתוחה". אנצ'לוטי לא ממש מעוניין בבקהאם

עם ניצחון אחד משבעת המשחקים האחרונים ופער של שש נקודות ומשחק עודף על מנצ'סטר יונייטד, מצבה של צ'לסי לא מזהיר, בלשון המעטה. למרות זאת, ולמרות שהאלופה המכהנת צנחה עד המקום החמישי, קפטן צ'לסי ג'ון טרי עדיין מאמין שהקבוצה שלו מסוגלת לצאת מהמשבר וללכת עד הסוף. "אלה היו כמה שבועות קשים אבל אנחנו חייבים לשים אותם מאחורינו", אמר בלם נבחרת אנגליה ל'סאן'.

"זכינו בדאבל ואנחנו הקבוצה הכי טובה במדינה. עם איכות הכדורגל לה אנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים, הגיע הזמן שנתחיל שוב לנצח משחקים", הוסיף טרי. "אנחנו כואב אחרי ההפסד לארסנל. לא היינו מוכנים לקבל את זה, ואנחנו לא רוצים לחוות הפסד כזה שוב, אבל הליגה פתוחה בשלב הזה. הקבוצות מעלינו מאבדות נקודות, ויש לנו עדיין שני משחקים מול מנצ'סטר יונייטד ואחד מול מנצ'סטר סיטי. אנחנו צריכים לצאת ולנצח, להראות את הנחישות והרעב שלנו, ולזכות שוב באליפות".

בתוך כך, מנג'ר צ'לסי קרלו אנצ'לוטי שלל הערב (שלישי) באופן סופי את השמועות שדיברו על הצטרפות אפשרית של דייויד בקהאם לשורות הבלוז בשבועות הקרובים. "קראתי שדייויד ירצה לחזור לטוטנהאם. הוא שחקן פנטסטי והוא יכול לעזור להם, אבל אנחנו לא מעוניינים בו. יש לנו שחקנים טובים בעמדה הזאת", אמר המנג'ר האיטלקי שאימן את קינג דייויד במילאן לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully