וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא כל כך מפתיעות

בפינת הסוסה השחורה אנחנו שמים זרקור על עירוני קרית שמונה שתנסה לעלות על חשבון בני יהודה לגמר גביע הטוטו, ולנאפולי, שתנסה לנצח את אינטר

בפינת הסוסה השחורה אנחנו הפעם עם שני משחקים מעניינים. הראשון הוא במסגרת חצי גמר גביע הטוטו בין עירוני קרית שמונה לבני יהודה. שחקניו של רן בן שמעון הפתיעו בסיבוב הראשון כשהשתלבו בין חבורת הצמרת וכעת הם מגיעים למבחן מסקרן נוסף נגד החבורה המידרדרת של דרור קשטן. במשחק השני אנחנו פוגשים את נאפולי המפתיעה, שתנסה לעקוץ גם את אלופת איטליה אינטר במסגרת מחזור אמצע השבוע.

משחק מספר 1 (רביעי): עירוני קרית שמונה – בני יהודה 2.30, 2.75, 2.65

את שלב הבתים בגביע הטוטו סיימה עירוני קרית שמונה במקום השני בבית שלה, שכלל גם את מכבי חיפה, הפועל חיפה והפועל עכו. במסגרת משחקיה היא הוציאה פעמיים 1:1 נגד מכבי חיפה וגברה 1:2 על הפועל עכו, מה שמעיד על הרצינות שאיתה הגיעו השחקנים של בן שמעון למפעל. ברבע הגמר פגשה קרית שמונה את מ.ס. אשדוד ועלתה בזכות 0:1 קטן שהעלה אותה לשלב ארבע האחרונות. כעת אנחנו מאמינים שקרית שמונה תזדקק להארכה כדי להמשיך הלאה.

ההימור: X

משחק מספר 82 (חמישי): אינטר – נאפולי 1.60, 3.05, 4.50

אין ספק שמשהו לא טוב על אינטר, שנאלצה לבצע שינויים ולמנות את לאונרדו במקום רפא בניטז המאכזב. אלא שאם מסתכלים ברצינות על היריבה, רואים את נאפולי עושה חיל ואף מאיימת על הצמרת כשהיא במקום השני ורחוקה שלוש נקודות בלבד מהרוסונרי שצועדים בראש. נאפולי גם התקדמה לשלב הנוק אאוט בליגה האירופית וחווה עונה מדהימה. אין שום סיבה שהיא לא תצליח לחלץ לפחות נקודה מהאלופה.

ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully